اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفرعلی پایین‌محلی نایب رئیس شورای شهر گرگان شد

در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر گرگان، صفرعلی پایین‌محلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان شد.

صفرعلی پایین‌محلی نایب رئیس شورای شهر گرگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از گذشت یک ماه از استعفای نبی‌الله هزارجریبی، در جلسه یکصد و نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که عصر امروز برگزار شد، صفرعلی پایین‌محلی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب شد.

در این جلسه که ناصر گرزین و فائزه عبداللهی دیگر کاندیدای نایب رئیسی شورا بودند، از ادامه رقابت کناره‌گیری کردند.

ناصر گرزین با بیان اینکه در صورتی که پایین‌محلی تنها کاندیدای نایب رئیسی باشد به نفع وی کناره‌گیری خواهد کرد، به سود وی رای داد و از رقابت کنار رفت.

فائزه عبداللهی نیز در صحن علنی به توصیه سایر اعضای حاضر در شورا، از رقابت کناره‌گیری کرد و در نهایت صفرعلی پایین‌محلی به عنوان تنها کاندیدای نایب رئیسی و با نظر قاطع تمامی اعضای شورا به عنوان نایب رئیسی شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب شد.

عبداللهی: قول نایب رئیسی از گذشته داده شده بود/ پایین‌محلی: با هیچ عضوی صحبتی نداشتم

فائزه عبداللهی در حاشیه برگزاری این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران و در خصوص توصیه اعضای شورا برای انصراف از کاندیداتوری گفت: اگر دقت می‌کردید در ابتدای موضوع نایب رئیسی پیشنهاد دادند که هر فردی که به عنوان عضو جدید وارد می‌شود مسئولیت‌های عضو قدیمی را قبول کند اما اعضاء رای ندادند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: بر اساس گفته‌ها و صحبت‌هایی که با اعضای شورا داشتم، پس از رفتن آقای هزارجریبی نایب رئیس سابق شورا، قول نایب رئیسی به آقای پایین‌محلی داده شده بود و در عمل قرار نبود کسی به من رای دهد.

وی اضافه کرد: به هر حال برای آقای پایین‌محلی آرزوی موفقیت دارم.

هیچ صحبتی با هیچ عضوی برای نایب رئیسی شورا نداشتم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: این گفته خانم عبداللهی صحت ندارد و اعضای شورای شهر نسبت به لایحه اعطای مسئولیت‌های عضو قدیم به عضو جدید مخالفت کردند و در نهایت به من رای دادند.

صفرعلی پایین‌محلی تاکید کرد: من هیچ صحبتی با هیچ عضوی برای نایب رئیسی شورا نداشتم و امروز کاندید شدم و اعضاء به من اعتماد کردند و رای دادند.

انتهای پیام/83004/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول