اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد

پیشرفت بیش از 60 درصدی تدوین سند مهارت کرمانشاه

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه از پیشرفت بیش از 60 درصدی تدوین سند مهارتی استان کرمانشاه طی چند ماه گذشته خبر داد.

پیشرفت بیش از 60 درصدی تدوین سند مهارت کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب دل‌انگیزان پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای مهارت استان کرمانشاه، اظهار کرد: ادبیات موضوعی تدوین سند مهارت استان کرمانشاه نهایی شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: پرسش‌نامه‌های اولیه سند مهارتی استان نیز تهیه شده و فرایند اجرایی آن نیز رو به اتمام است و تاکنون نیازمندی‌های مشاغل دستگاه‌های اجرایی استان نیز با مهارت‌های مورد نیاز آنها جمع‌آوری شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در راستای امکان‌سنجی و روش‌های نیازسنجی سند مهارت استان کرمانشاه مسئله‌ای وجود ندارد، افزود: در بخش‌های صنعت و خدمات تقریبا زیرگروه‌های کوچک به‌صورت یک جدول مشخص شده است.

دل‌انگیزان به احصاء فرایند سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه طی پنج سال گذشته در تدوین سند مهارت استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بر اساس آن تحقق مورد نیاز سرمایه‌گذاری استان در این مدت مشخص می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: سه سناریو در راستای تدوین سند مهارت استان تعریف شده که یک مورد آن مربوط به نوع شغل‌های پیش‌رونده، نوع دیگر آن حرکت به‌سمت شرایط ایده‌آل و حساس‌ترین سناریو نیز نفوذ صنعت‌های بالادستی است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تدوین سند مهارت استان کرمانشاه از تاریخ دوازدهم اسفندماه سال گذشته مصوب شده، بیان داشت: بیش از 60 درصد کار پیشرفت داشته و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/2700/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول