اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد

تکمیل مطالعات فاز یک و زیست‌محیطی منطقه ویژه شمال بوشهر

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از تکمیل مطالعات فاز یک و زیست‌محیطی منطقه ویژه شمال این استان خبر داد.

تکمیل مطالعات فاز یک و زیست‌محیطی منطقه ویژه شمال بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، مهدی صفوی شامگاه یک‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دیلم اظهار داشت: استاندار بوشهر تاکنون در خصوص اخذ موافقت از وزارت نفت برای تأمین خوراک شهرک‌های متقاضی سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه شمال استان مکاتبات و پیگیری‌های مستمر داشته است.

صفوی اضافه کرد: استفاده از خط لوله 56 اینچ گاز اتان و متان در 18 کیلومتری منطقه ویژه و همچنین نفت خام از تلمبه‌خانه گوره و فلات قاره بهرگان از پیگیری‌های به‌عمل‌آمده است.

وی گفت: تکمیل مطالعات فاز یک و زیست‌محیطی توسط شرکت مشاور تحت قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی استان صورت گرفته است.

استقبال از چندین شرکت فعال در حوزه انرژی برای سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های پتروشیمی و صنایع وابسته، استقبال چندین شرکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای  تأمین بخشی از زیرساخت‌های اساسی از جمله آب‌شیرین‌کن و تامین آب، تولید برق و ...، واگذاری 3 هزار و 844 هکتار از اراضی ملی تعریف‌شده برای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان دیلم و آغاز عملیات اجرای زیرساخت‌های اساسی قریب‌الوقوع احتمالاً در هفته دولت سال جاری از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

فرماندار دیلم نیز با تقدیر و تشکر از حمایت و پیگیری‌های ویژه استاندار و تمامی دست‌اندرکاران در طرح منطقه ویژه اقتصادی شمال استان در شهرستان دیلم اظهار داشت: 5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای بخشی از زیرساخت‌های این منطقه شامل جاده دسترسی، شبکه‌های برق، آب‌رسانی و مخابرات و ... تأمین‌ شده است.

حسن اسماعیلی بیان کرد:‌ تهیه و نصب تابلوی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان شهرستان دیلم در ورودی منطقه و در حد حوالی روستای لیلتین خود بارقه امید را در دل مردم گذاشته است.

وی افزود: اجرای این طرح افزایش جمعیت، شناساندن شهرستان به کشور، ایجاد اشتغال و فواید شایان دیگری را در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد داشت.   

انتهای پیام/2255/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول