اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید گچساران خبر داد

ساماندهی پنج گلزار شهدای تک‌مزاری در گچساران

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران از ساماندهی پنج گلزار شهدای تک‌مزاری با اعتبار 197 میلیون و 700 هزار تومان در این شهرستان خبر داد.

ساماندهی پنج گلزار شهدای تک‌مزاری در گچساران

سیروس باوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، با بیان اینکه شهدا الگوهای گرانمایه زندگی ما هستند، اظهار کرد: راه شهدا و درس گرفتن از اخلاق و عمل آنان راه سعادت را به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدا جهت حفظ مرز و ناموس کشور جانفشانی کردند بر لزوم تکریم مقام شامخ آنان و خانواده‌هایشان تاکید کرد و افزود: الگو گرفتن از زندگی شهدا ما را در ادامه راه آنان مصمم‌تر می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی گلزارهای شهدا کوچکترین کاری است که می‌شود در راستای پاسداشت فرهنگ شهادت و ایثار شهدا انجام داد، تصریح کرد: روند ساماندهی گلزارهای شهدا در این شهرستان تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

باوی هدف از ساماندهی گلزارهای شهدا را تجلی بخشیدن به اهداف والای آنان دانست و گفت: ساماندهی مزار شهدای شهرستان جز در سایه همکاری و تعامل مسئولان امکان‌پذیر نبوده و باید همه ما دست به دست هم دهیم تا بستر لازم جهت اتمام ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان فراهم شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد گلزارهای شهدای شهرستان از سال 1385 تاکنون ساماندهی شده است، عنوان کرد: بیش از 43 گلزار شهدا در قالب 359 مزار در این شهرستان وجود دارد که تاکنون جهت ساماندهی آن‌ها کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ساماندهی پنج گلزار شهدای تک‌مزاری در دستور کار این نهاد در شهرستان قرار گرفته است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با بیان اینکه 197 میلیون و 700 هزار تومان اعتبار جهت ساماندهی این پنج گلزار تخصیص داده شده است، اذعان کرد: این گلزارهای تک‌مزاری در حله رادک، روستاهای بیدکز، آبکل، پیرسبز و سادات واقع شده‌اند.

باوی با بیان اینکه امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان 397 میلیون و 700 هزار تومان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان از محل اعتبارات تملک و دارایی استانی و دو درصد نفت تخصیص داده شد، یادآور شد: از این اعتبار 200 میلیون تومان آن به شهرداری جهت ساماندهی مجتمع فرهنگی گلزار شهدای دوگنبدان و مابقی برای ساماندهی گلزارهای فوق‌الذکر به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‎ای یک میلیارد و 800 میلیون ریال جهت تکمیل و اجرای پروژه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این اعتبار نیز جذب شد.

انتهای پیام/82022/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول