اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار باقرزاده در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در سالروز شهادت امام صادق(ع)

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین از تشییع پیکر شهدای دوران دفاع مقدس در سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در سالروز شهادت امام صادق(ع)

سردار سیدمحمد باقرزاده در حاشیه مراسم استقبال از پیکر 76 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرز شلمچه (مرز ایران و عراق) اظهار کرد: این شهدا مربوط به عملیات فاو، شلمچه، مجنون، شرق و غرب دجله و زویدات هستند.
وی در ادامه عنوان کرد: این بار و برای نخستین‌‌‌‌‌‌بار شهدایی از منطقه غرب دجله نیز کشف شدند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین با بیان اینکه این پیکرهای مقدس به رامشیر منتقل می‌شوند، افزود: امشب مراسم وداع با شهدا در رامشیر برگزار می‌شود و از آن پس، این 76 شهید برای شناسایی به تهران منتقل می‌شوند.

باقرزاده از تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد و گفت: پیکر تعدادی از این 76 شهید که در کوتاه‌مدت قابل شناسایی هستند به همراه 270 شهیدی که در عملیات تفحص پیشین کشف شده‌اند اعم از شهدای غواص و خط‌شکن در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مصادف با 25 شوال و 20 مردادماه جاری در سراسر کشور تشییع خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی استان‌ها تعداد قابل توجهی از شهدا را داشته‌اند، افزود: در برخی استان‌ها همچون خوزستان، کرمان، مازندران، گلستان و اصفهان تعداد شهدا به نسبت سایر استان‌ها بیشتر بوده که قرار است به صورت کاروانی در مبادی ورودی این استان‌ها مورد استقبال قرار گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در پایان بیان کرد: این برنامه‌‌ریزی یکی از تمهیداتی‌ است که در آینده نسبت به آن اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/72021/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول