اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دانشکده انرژی این دانشگاه خبر داد و گفت: با حمایت‌های مسئولان فازهای اول و دوم این پروژه در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه

علی‌اکبر اختری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار کرمانشاه، معاونان و مدیران استانداری در خصوص تکمیل پروژه عمرانی دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: مدیر پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری نیز در بازدید از این پروژه از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این بازدید حسن شمعی وضعیت پیشرفت فیزیکی فاز اجرایی مربوط به دفتر مقام معظم رهبری به متراژ 7 هزار متر مربع و مشکلات اعتباری فاز مربوط به وزارت نفت به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع بررسی شد.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه به بررسی کمبود اعتبارات لازم برای احداث دانشکده انرژی توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: با توجه ویژه مدیر پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری امیدواریم با اعتبارات لازم، کار تکمیل این پروژه به پایان برسد.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی هر دو فاز این دانشکده انرژی، مربوط به دفتر مقام معظم رهبری و وزارت نفت است که با پیشرفت 80 درصدی مواجه بوده، افزود: با حمایت‌های سازمان‌های ذی‌ربط فازهای این پروژه در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2700/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول