اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از برزیل

خدری و حسینی با پیروزی شروع کردند/ سعادتی فرد و ابراهیمی باختند

فرنگی کاران جوان کشورمان با قبول 2 شکست و 3 پیروزی شروعی ناامید کننده در مسابقات جهانی داشتند.

خدری و حسینی با پیروزی شروع کردند/ سعادتی فرد و ابراهیمی باختند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به برزیل، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ساعت 10:30 صبح امروز به وقت محلی  در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور برزیل آغاز شده است که 4 نماینده کشورمان در 4 وزن نخست به مصاف حریفان خود رفتند که شروعی ناامیدکننده داشتند.

در وزن 50 کیلوگرم که 17 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد مرات هاکان از ترکیه گذشت و راهی دور بعد شد. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران برزیل و اوکراین مسابقه می دهد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی فر در دور اول با نتیجه 6 بر یک مغلوب اسماوادزه از گرجستان شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 22 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 23 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 4 بر یک یاروسلاو فیلچاک از اوکراین را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 مغلوب حریف گرجستانی شد تا وی نیز برای ادامه کار در گروه بازنده ها منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 96 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیچه 5 بر 3 کوین بومان از استونی را شکست داد و گام به مرحله بعد گذاشت. وی در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران آذربایجان و آمریکا مبارزه خواهد کرد. در این وزن 18 فرنگی کار حضور دارند که کشتی گیران روسیه و قزاقستان نیز در گروه نماینده ایران هستند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی فردا، چهارشنبه برگزار می شود که میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم، علی ارسلان در 66، مهدی فلاح در 84 و حمیدرضا کریمی در 120 کیلوگرم از ساعت 17 عصر امروز برای شناسایی حریفانشان روی باسکول خواهند رفت.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول