اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

تیم فوتبال داماش گیلان نیازمند سازماندهی جدید است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت برای این تیم خبر داد و گفت: تیم فوتبال داماش نیازمند سازماندهی جدید است.

تیم فوتبال داماش گیلان نیازمند سازماندهی جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جهانپور پیش از ظهر امروز در جمع بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر صداقت و شفافیت در امور اظهار کرد: بازیکنان باید دو شرط مذکور را رعایت کنند و این موضوع تنها راهکار ادامه فعالیت است.

وی خواستار تلاش 110 درصدی بازیکنان برای کسب موفقیت در تیم فوتبال داماش گیلان شد و افزود: کسب نتایج با ارزش نیازمند تلاش مضاعف است.

جهانپور تمام عوامل اجرایی تیم فوتبال داماش گیلان را یک خانواده دانست و بیان کرد: باهم بودن در کسب موفقیت در تیم فوتبال حائز اهمیت است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز خرسندی برای خدمت به فوتبال گیلان، رشت و این تیم، تصریح کرد: سال‌های گذشته سه مرتبه از بنده برای حضور در تیم فوتبال داماش گیلان دعوت شد اما شرایط برای حضور مناسب نبود اما اکنون این مسئولیت را پذیرفتم.

وی از سازماندهی تیم فوتبال داماش گیلان خبر داد و گفت: نبود منابع پایدار اقتصادی از مشکلات فوتبال گیلان است.

جهانپور با بیان اینکه تیم فوتبال داماش دو مرتبه تاکنون به لیگ برتر رفته است، خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در گذشته پرورش یافتند اکنون به مرحله بازنشستگی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بر هم‌پوشانی نقاط ضعف بازیکنان تاکید کرد و یادآور شد: نقاط قوت تیم باید برجسته شده و ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز وارد زمین بازی نشدم، اظهار کرد: هدف بنده ارتقای کیفیت بازی در تیم فوتبال داماش است و در فرصت بسیار محدود این تیم را باید آماده کنیم.

*حرکت پر شتاب وظیفه بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان

مربی تیم فوتبال داماش گیلان نیز در جلسه مذکور به وظایف بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: توقع پایین و حرکت پرشتاب دو وظیفه مهم بازیکنان تیم فوتبال داماش است.

عبدالله مرغوب به مسئولیت سنگین بازیکنان داماش گیلان اشاره کرد و افزود: بازیکنان با تلاش کادر فنی باید خود را به اثبات برسانند.

وی با تاکید براینکه عزت و بزرگی باید به تیم فوتبال داماش بازگردانده شود، بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان سرافراز و قدرتمند است و باید این امر را با تلاش مضاعف به جامعه فوتبال به اثبات برسانیم.

انتهای پیام/84001/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول