اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انفجار در کارگاه فشفشه‌سازی تبریز/ 3 نفر کشته شدند

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر انفجار در کارگاه فشفشه‌سازی تبریز 3 تن جان خود را از دست دادند.

انفجار در کارگاه فشفشه‌سازی تبریز/ 3 نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده با اشاره به انفجار کارگاه فشفشه‌سازی تبریز اظهار داشت: این حادثه دیروز در منطقه قراملک تبریز روی داد که بر اثر آن 3 تن جان خود را از دست دادند و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی اظهار کرد: با اعلام این خبر، پنج پایگاه 207، 205، 218، 212 و 206 فوریت‌های پزشکی تبریز به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان سینای تبریز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه حال یکی از مصدومان به علت سوختگی وخیم است گفت: تلاش برای نجات این حادثه دیده ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه امدادرسانی را مختل می‌کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح و حوادث از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس‌های امدادی باز کنند.

انتهای پیام/60002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول