اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری در تبریز خبر داد.

همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزین حق‌پرست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری، دهم شهریورماه در تبریز با همت بخش خصوصی و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود و در این رویداد علمی اساتید برجسته جهان در حوزه بازاریابی اینترنتی حضور داشته و به ارائه دانش روز جهان در این حوزه خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت گسترده بخش خصوصی گردشگری در استان و ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، برگزاری همایش‌های علمی – تخصصی می‌تواند تاثیر بسزایی در انتقال دانش روز جهان در زمینه بازاریابی اینترنتی گردشگری به بخش دولتی و خصوصی و توسعه این صنعت سودآور و مستقل داشته باشد.

حق‌پرست یادآور شد: پنجمین همایش بین‌المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری پس از شهرهای تهران و مشهد در تاریخ 10 شهریورماه 94 در تبریز و پس از آن در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش اساتید برتر و صاحب نام بین‌المللی این حوزه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/60001/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول