اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

کار در بسیج مصداق شعائر الهی است

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کار در بسیج مصداق شعائر الهی است.

کار در بسیج مصداق شعائر الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی سه شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مسئول تعلیم و تربیت بسیج دیلم، گقت: هر کاری برای رضای خدا و درباره چگونگی اجرای احکام الهی و ترغیب جوانان بسوی خدا باشد، مصداق آیات قرآن بوده و کار در بسیج مصداق شعائر الهی است.

وی افزود: وقتی در قرآن کریم دو کوه صفا و مروه جزء شعائر قرار دارند، بی‌شک این همه محافل معنوی و جلسات دینی و حتی شخص مبلغین دینی شعائر الهی هستند، چرا که شرافت مکان‌ها به وجود انسان‌هایی است که در آن قرار می‌گیرند، لذا باید قدر این جلسات و محافل را بدانیم که جزء شعائرند.

اسدی ادامه داد: کار در بسیج سخت است، بخاطر اینکه با تربیت انسان ارتباط دارد و کار مقدسی است.

وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند حیات یک روستا و مجموعه باشد و حیات بسیج حلقه‌های صالحین است، خاطرنشان کرد: توقع داریم فرماندهان بسیج با نگاه تربیتی کار انجام دهند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در استان تصمیم گرفته شد در راستای طراوت‌بخشی به مدیریت شجره صالحین از حجت‌الاسلام سیدغلامحسین موسوی در مجموعه معاونت تعلیم و تربیت استان استفاده شود و حجت‌الاسلام حیدری که از روحانیون بسیجی و توانمند است را بجای ایشان در مسئولیت تعلیم و تربیت بسیج دیلم منصوب می‌کنیم.

در ابتدای این نشست احمد اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دیلم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان ناحیه دیلم بویژه تلاش‌های دوساله حجت‌الاسلام سیدغلامحسین موسوی در مسئولیت تعلیم و تربیت ناحیه گفت: سپاه خانه ماست و خدمت در جای جای این نهاد مقدس هیچ فرقی نمی‌کند و هرجا لایق باشیم و فرماندهان ما تشخیص دادند با دید باز به استقبال خدمت در هر جای کشور خواهیم رفت. 

اسدی تصریح کرد: ما در سپاه تابع ولایت بوده و در این زمینه پیرو و دنباله‌رو شهدا هستیم و هر کجا که لازم شد با هضم مشکلات آن و دفع تعلقات دنیوی آنجا حاضر شده و برای اسلام خدمت می‌کنیم.

وی با اشاره به مراجعاتی از بسیجیان در ابقای حجت‌الاسلام موسوی، گفت: انتقال روحانیون دیلم به مرکز استان نشانه موفقیت آنها و موجب افتخار برای شهرستان دیلم و مایه برکت و باعث ترقی و پیشرفت دیلم خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان دیلم در پایان گفت: باور ما این است پرچمی که در دست داریم از روحانیت به‌دست ما رسیده و ما پاسدار روحانیت و در راس آنها مقام معظم رهبری هستیم و باید تمام امکانات و پشتیبانی ما در خدمت به علما باشد، چرا که امروز سرنیزه دشمن به‌سوی افکار و بصیرت‌افزایی مربیان و روحانیون است.

انتهای پیام/66009/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول