اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ساخت مکان مناسب در فرماندهی انتظامی همدان

پلیس 110 همدان خارج از کلانتر‌ی‌ها متمرکز شد

با ساخت مکان مناسب در فرماندهی انتظامی شهرستان همدان پلیس 110 همدان خارج از کلانتر‌ی‌ها متمرکز شدد تا بتواند خدمات بهتری به شهروندان همدانی ارائه دهد.

پلیس 110 همدان خارج از کلانتر‌ی‌ها متمرکز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز با حضور فرماندهان انتظامی استان ساختمان تازه ساخت مرکز فوریت‌های پلیسی 110 همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب فرماندهی انتظامی استان، فرمانده و رؤسای ادارات پلیس و همچنین رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان و همچنین جمعی از پرسنل و مأموران زحمت‌کش 110 حضور داشتند.

با تصمیم مسئولان انتظامی استان ساختمان جدیدالتأسیسی با ارزش ریالی 400 میلیون تومان در مجاورت مرکز مانیتورینگ فوریت‌های 110 در ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان واقع در میدان باباطاهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این فضا به منظور خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر مأموران فوریت‌های 110 در نظر گرفته شده تا با خروج از فضای کلانتری‌های موجود در شهر و با متمرکز شدن در یک مکان عملکرد مطلوب‌تر داشته باشند.

انتهای پیام/89020/گ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول