اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

سهم گیلان از تولید ناخالص ملی بسیار اندک است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم گیلان از تولید ناخالص بسیار اندک است و با این روند تصور نمی‌کنیم در برنامه ششم نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سهم گیلان از تولید ناخالص ملی بسیار اندک است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، ایرج ندیمی دقایقی پیش در مراسم افتتاح کانون فرهنگی‌ـ‌هنری شهید باهنر این شهرستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ربیعی در واقع به دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل آمده است.

وی ادامه داد: ادغام چند وزارتخانه در دوران قبلی موجب ایجاد وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده است و اگر بنده در آن زمان در مجلس بودم با این ادغام موافقت نمی‌کردم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از فعالیت دولت و مجلس در اجرای بیمه سلامت قدردانی کرد و گفت: البته اگر ارزش افزوده و یارانه را تبدیل به بیمه می‌کردیم پایداری آن بیشتر بود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود بیمه سلامت برای تمام مردم ایران به‌ویژه روستاییان سند درمان تعریف‌شده‌ای باشد.

ندیمی با بیان اینکه سهم گیلان از تولید ناخالص بسیار اندک است، یادآور شد: با این روند تصور نمی‌کنیم در برنامه ششم توسعه نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره اقدام‌های حوزه بهزیستی اظهار کرد: یک‌چهارم مردم سیاهکل مددجو بوده و با کمیته امداد و بهزیستی در ارتباط هستند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی درباره تأمین اجتماعی گفت: پروژه‌هایی در بخش اداری، درمانی و ... تأمین اجتماعی در شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلات مالی بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: باید افزایش سرمایه در این بانک انجام شود و با تقویت منابع مالی شرایط توسعه تعاونی‌ها بهتر مهیا می‌شود.

ندیمی در پایان 62 درصد مشکل اقتصادی ایران را کارآفرینی و تأمین سرمایه دانست و در پایان از تمهیدات دولت و مجلس در زمینه خرید تضمینی برگ سبز چای قدردانی کرد.

انتهای پیام/84004/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول