اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

تشکیل تیم شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تشکیل تیم شناسایی نقاط پرحادثه در جاده‌های مازندران خبر داد و گفت: این کار، به منظور ایمن‌سازی راه‌های استان صورت گرفته است.

تشکیل تیم شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی اظهار کرد: به منظور افزایش ارتقای ایمنی راه‌های این استان و براساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تیم شناسایی نقاط پرحادثه در جاده‌های مازندران تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: مسئله ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و آمار تصادفات و میزان خسارت‌های وارده نیز این موضوع را تایید می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: محورهای ارتباطی این استان به دلیل حجم بالای گردشگر و مسافر همواره پرتردد بوده، لذا می‌طلبد تا این محورها ایمن و استاندارد باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ادامه داد: اقدامات گسترده‌ای برای ایمن‌سازی محورهای این استان به اجرا در آمد که از جمله این اقدامات می‌توان به حذف نقاط پرحادثه اشاره کرد.

نوروزی به تشکیل تیم کارشناسی برای شناسایی این نقاط اشاره و تصریح کرد: تیم شناسایی نقاط پرحادثه استان متشکل از کارشناسان اداره‌کل راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها و فرماندهی پلیس‌راه است.

وی ادامه داد: این اداره‌کل اقدامات وسیعی را درباره آشکارسازی نقاط پرحادثه به صورت زودبازده در قالب نصب علائم و تابلوهای فسفری، نصب جداکننده‌های میانی و ... در سال گذشته به اجرا درآورده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به آشکارسازی بیش از 200 نقطه پرحادثه در راه‌های استان در سال گذشته خاطرنشان کرد: براساس همین اقدامات و تعامل صورت گرفته با همکاری دستگاه‌های مربوطه، در سال گذشته 109 فوتی نسبت به مشابه سال 92 کاهش داشتیم.

نوروزی اظهار امیدواری کرد که با حذف و آشکارسازی نقاط پرحادثه در جاده‌های مازندران و رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده‌ای سالی بدون سوانح رانندگی را در سطح جاده‌های مازندران تجربه کنیم.

انتهای پیام/86001/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول