اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رانکوه خبر داد

آغاز ساخت مجتمع فرهنگی رانکوه در هفته دولت

شهردار رانکوه از آغاز احداث مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) این شهر در هفته دولت خبر داد.

آغاز ساخت مجتمع فرهنگی رانکوه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، امین رشیدی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به آغاز احداث مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) رانکوه در هفته دولت، اظهار کرد: این مجتمع با زیربنای 600 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری و تبصره 22 استانی احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) رانکوه در سه فاز اجرا می‌شود،افزود: کلاس‌های آموزشی، آمفی تئاتر، کافی‌شاپ، کتابخانه، رستوران و ... از امکانات مجتمع فرهنگی مذکور است.

شهردار رانکوه اضافه کرد: پرکردن اوقات فراغت کودکان، جوانان و نوجوانان و ارتقای سطح فرهنگی شهروندان از اهداف احداث مجتمع فرهنگی این شهر است.

وی از کلنگ احداث نهالستان گونه‌های بومی و محلی املش در هفته دولت خبر داد و گفت: نهالستان مذکور در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار و با هدف حفظ گونه‌های بومی و محلی درختان در راستای اقتصاد مقاومتی و در کنار ساختمان آتش نشانی این شهر ایجاد می‌شود.

رشیدی‌نژاد به حضور شهرداری رانکوه در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، خدمات و مبلمان شهری رشت اشاره کرد و یادآور شد: این نمایشگاه از 28 مرداد ماه جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی در ادامه بودجه امسال شهرداری رانکوه را با 50 درصد افزایش نسبت به سال گذشته یک میلیارد و 515 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بودجه این شهرداری در سال گذشته 960 میلیون تومان بود که با بیش از 60 درصد درآمد بودجه بسته شد.

این مسئول، رانکوه را شهر فرصت‌ها در سطح گیلان خواند و تصریح کرد: توجه به حوزه گردشگری و استقبال از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی موجب شتاب در روند رشد و توسعه رانکوه می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های بالقوه رانکوه در اشتغال جوانان و درآمد عمومی شهر را از اولویت‌های شهرداری رانکوه دانست و خاطرنشان کرد: با همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر رانکوه تلاش می‌شود تا به مطالبات مردم این شهر جامه عمل پوشانده و رانکوه را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

رشیدی‌نژاد از خبرنگاران قدردانی کرد و آنها را چشم بینا و زبان گویای مردم و مسئولان در برطرف شدن مشکلات و مسایل جامعه خواند.

انتهای پیام/2300/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول