اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

نجات بیش از 500 غریق در سواحل نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح دریا در نوشهر تاکنون بیش از 500 غریق نجات یافتند.

نجات بیش از 500 غریق در سواحل نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان نوشهر که با حضور مسئولان بازرسی سواحل کشور در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش دستگاه‌های شهرستان نوشهر ایجاد فضایی با نشاط و امن در سواحل دریای نوشهر برای مسافران و گردشگران است، اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح دریا در نوشهر تاکنون بیش از 500 غریق در سواحل دریای نوشهر از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: هلال‌احمر و اورژانس 115 با حداقل امکانات در کنار دیگر نهادها در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران خالصانه تلاش می‌کنند.

فرماندار نوشهر با اشاره به طول نوار ساحلی 60 کیلومتری نوشهر، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوان در راستای توسعه و تقویت امکانات در سواحل در جهت رضایت‌مندی بیشتر مسافران و گردشگران و ایجاد فرصت‌های مطلوب در حوزه اقتصادی برای بومیان بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه سواحل نیاز به متولی دارد، تصریح کرد: برخی غریق‌ها ساعات شب وارد دریا می‌شوند و این برای ناجیان غریق و آنهایی که با فنون شنا هم آشنایی دارند، شنا کردن در شب بسیار سخت و مشکل است که باید دراین زمینه نیز تدبیری شود.

قمی‌اویلی با اشاره به اینکه لازمه متولی‌گری دریا یک سازمان مجزا و مستقلی است تا رضایت‌مندی مسافران و گردشگران فراهم شود، گفت: در حوزه فرهنگ‌سازی در سواحل با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در قالب برنامه‌‌های رادیو ساحل، گلبانگ ساحل اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/86019/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول