اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت‌احوال باشت خبر داد

رشد موالید و کاهش ازدواج در شهرستان باشت

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان باشت گفت: رشد موالید این شهرستان در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال 93 افزایش داشته است.

رشد موالید و کاهش ازدواج در شهرستان باشت

معراج سبزعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت با بیان اینکه رشد جمعیت شهرستان باشت در پنج ماهه نخست سال 94 نسبت به مدت مشابه در سال 93 رشد داشته است، اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال 93، تعداد تولد ثبت شده 104 نفر بوده که این عدد در پنج ماه نخست سال‌جاری به 136 نفر افزایش داشته است.

رئیس ثبت‌احوال شهرستان باشت با بیان افزایش واقعه فوت و طلاق در شهرستان باشت افزود: در پنج ماه نخست سال 93 تعداد فوتی 30 نفر بود که در سال 94 به 33 مورد افزایش داشته و طلاق از 11 واقعه در پنج ماه نخست سال 93 به 12 مورد در مدت مشابه در سال‌جاری افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: آمار ازدواج در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته، چنانچه از 115 واقعه ازدواج در سال 93 به 105 مورد رسیده که لازم است در این راستا عوامل بازدارنده شناسایی و نسبت به رفع آن اقداماتی صورت گیرد.

این مسئول ضمن قدردانی از مردم در همکاری با ثبت‌احوال در ثبت وقایع حیاتی افزود: لازم است همشهریان نسبت به ثبت وقایع حیاتی در مدت زمان مشخص اقدام کرده که این مدت قانونی برای ولادت 15 روز و برای فوت 10 روز است.

سبزعلی با بیان اینکه آمار دقیق ثبت‌احوال موجب برنامه‌ریزی درست مسئولان در امور مختلف می‌شود، تصریح کرد: ثبت‌احوال نیز برای مکانیزه کردن برنامه‌های خود در سطح استان تاکنون اقدامات اساسی انجام داده است.

انتهای پیام/82017/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول