اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهشهر در مجلس:

عقب‌ماندگی‌های بهداشتی درمانی ماهشهر جبران شود

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: عقب‌ماندگی‌هایی که در بخش بهداشت و درمان این شهرستان وجود دارد باید با تلاش مسئولان برطرف شود.

عقب‌ماندگی‌های بهداشتی درمانی ماهشهر جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حبیب آقاجری بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین مرکز MRI استان خوزستان در این شهرستان اظهار کرد: بندر ماهشهر منطقه‌ای است که با وجود ظرفیت‌ها و منابع فراوان نباید دچار محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی باشد و مردم آن مجبور باشند برای انجام امور درمانی به مرکز استان و شهرهای اطراف مراجعه کنند.

وی افزود: البته کار بزرگی که امروز در شهرستان بندر ماهشهر صورت گرفت کاری بسیار مهم و تأثیرگذار در امور درمانی است و شهروندان را از مراجعه به مرکز استان و دیگر شهرها بی‌نیاز می‌کند.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی نیز یکی دیگر از نیازهای شهرستان بندر ماهشهر است که در حال پیگیری است و امیدوارم با راه‌اندازی آن بیماران منطقه از مراجعه به مرکز استان بی‌نیاز شوند.

آقاجری تأکید کرد: عقب‌ماندگی‌هایی که در بخش بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد باید با تلاش مسئولان برطرف شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در استان خوزستان پنج منطقه بهداشت و درمان شامل اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول و بهبهان ایجاد کردند که هرکدام دارای یک دانشگاه یا دانشکده هستند.

آقاجری متذکر شد: شهرستان بندر ماهشهر نیز باید به یک منطقه تبدیل می‌شد که این موضوع دنبال شد و وزیر وقت بهداشت در دولت گذشته نیز دستور اقدام داد اما عمر مسئولیتی وی کفاف نداد.

وی در پایان اضافه کرد: حدود یک سال پیش نیز وزیر کنونی بهداشت دستور پیگیری و اقدام داد که متأسفانه برخی‌ها تلاشی در این راستا نکردند که امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت به زودی شاهد راه‌اندازی دانشکده در ماهشهر باشیم.

انتهای پیام/72029/ج20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول