اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

رجایی و باهنر الگوی تمام عیار مدیریت جهادی بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: رجایی و باهنر الگوی تمام عیار مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و ولایتمداری صادقانه و خالصانه بودند و در این راه حتی از جان خود نیز گذشتند.

رجایی و باهنر الگوی تمام عیار مدیریت جهادی بودند

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر دولتمردان و شهیدان والامقام شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: اینکه دولتمردان همزمان با هفته دولت یا دهه فجر به زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) و شهدای بزرگوار می‌روند تشریفاتی و ویترینی نیست بلکه به این معناست که خط امام، منش امام، نگاه امام، استکبارستیزی امام، ساده زیستی امام، خلوص امام، سادگی و صفای امام و خط سرخ شهدا که همانا بزرگترین پیام آنان حفظ نظام اسلامی و حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم است همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: دولتمردان خود را مکلف می‌بیند و با هدایت و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این راهبردهای اساسی را ادامه دهند.

وی یادآور شد: رجایی و باهنر الگوی تمام عیار مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و ولایتمداری صادقانه و خالصانه بودند و در این راه حتی از جان خود نیز گذشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت، یادآور شد: معظم له در این دیدار یکبار دیگر حجت را به دولتمردان تمام کرده و با بیان سیاست‌های کلان و ابراز  نکات اساسی و عملیاتی در حوزه‌های مختلف مطالبات خویش، که همان مطالبات نظام و مردم از دولت است را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری بیان کرد: مطالبات مقام معظم رهبری ریشه در نیازها و خلاء‌های جامعه امروزی دارد و ضرورتا دولت باید براساس آن برنامه‌ریزی کرده و نسبت به عملیاتی کردن عنایات رهبری اقدام جدی به عمل آورد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی یک‌بار دیگر با تاکید بر اولویت مسائل فرهنگی و شاخص‌ها و معیارهای فرهنگ انقلابی و اسلامی از مسئولان خواست مطلقا در نقشه طراحی شده دشمن قرار نگیرند و تصمیمات آنها خواسته یا ناخواسته به اجرای بسته موردنظر بیگانگان کمک نکند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در گذشته نیز بارها بر اهمیت و جایگاه فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده بود که خالصانه این بخش آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است لذا در این دیدار یکبار دیگر نگرانی خویش را ابراز داشته و فرمودند: مشکلات اقتصادی موجب پریشانی فکر نمی‌شود اما مشکلات فرهنگی گاه خواب را از انسان می‌رباید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: نکته مهم و اساسی‌تری که ناظر به برخی ملاحظه کاری‌ها و بی‌تفاوتی‌ها است این مسئله بود که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند که باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی در مقابل دشمن مواضع انقلابی و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری اظهار کرد: بر این اساس دفاع قاطع، صریح و شفاف از اصول انقلابی و مبانی فکری امام و رهبری تکلیف بزرگی است که امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید بدان مبادرت ورزد.

انتهای پیام/79007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول