اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان خبر داد

نیاز حوزه گردشگری دریایی به نجات غریق/برگزاری دوره مربیگری نجات غریق در پارسیان

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان از برگزاری کلاس مربیگری درجه دو نجات غریق ویژه آقایان و بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل برخورداری پارسیان از گردشگران دریایی، نیاز در این منطقه نجات غریق‌های بیشتری به کار گرفته شود.

نیاز حوزه گردشگری دریایی به نجات غریق/برگزاری دوره مربیگری نجات غریق در پارسیان

محمود حسینی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: استخر ورزشی پارسیان از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که استقبال مردم از این مجموعه ظرفیت خوبی را در اختیار شهرستان قرار داده است.

وی اضافه کرد: استفاده از مجموعه استخر ورزشی استانداردهای خاص خود را می‌طلبد که یکی از آن وجود نجات غریق است تا مراقبت‌های امدادی انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان خاطر نشان کرد: شهرستان پارسیان با برخورداری از دریا و مراجعه برخی میهمانان و گردشگران برای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی آن از جمله شنا وجود غریق نجات در شهرستان یکی از ضروریات است.

حسینی‌نیا در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر مربیان غریق نجات مراقب در استخر پارسیان از شهرستان‌های همجوار دعوت می‌شوند که با توجه به هزینه‌های گزاف رفت و آمد، وجود مربیان نجات غریق بومی ضروری است.

وی افزود: ظرفیت ساحل زیبای پارسیان و استخر شنا و نبود متخصصان نجات غریق باعث شد این اداره آموزش علاقمندان به نجات غریق را در دستور کار قرار بدهد که در همین راستا با دعوت از مربیان با تجربه عضو گیری در این خصوص انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در ادامه تصریح کرد: از تمامی علاقمندان به حرفه نجات غریق با توجه به وضعیت خاص شهرستان دعوت می‌شود برای ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها مراجعه کنند تا در آینده این شهرستان از نظر مربیان نجات غریق خودکفا باشد.

این مسئول در پایان گفت: ثبت نام آموزش مربیگری درجه دو نجات غریق ویژه بانوان و آقایان از امروز آغاز شده که با رسیدن به حد‌نصاب معین آموزش آغاز می‌شود.

انتهای پیام/88010/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول