اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خواستار شد

لزوم ترویج فرهنگ ازدواج و افزایش موالید در شهرضا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: ترویج فرهنگ ازدواج و افزایش موالید باید در قالب برگزاری همایش‌های بزرگ در شهرضا نهادینه شود.

لزوم ترویج فرهنگ ازدواج و افزایش موالید در شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمدجواد داستانی ظهر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرضا اظهار کرد: وظایف دستگاه‌های اجرایی مختلف در مسیر تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی به شکل شفاف برای مدیران و مسئولان تبیین شده است و بر همین اساس انتظار می‌رود شاهد عزم همگانی برای تحقق این برنامه‌های سازنده باشیم.

وی افزود: با وجود اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرایی شده اما تا تحقق کامل منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه خطیر فاصله قابل توجهی وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اینکه عملکرد مجموعه دستگاه‌های مسئول در حوزه اقتصاد مقاومتی به شکل دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: با وجود اینکه حدود 95 درصد از تسهیلات ارائه شده در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به شکل اصولی و صحیح هزینه شده است اما باید نسبت به تسهیل‌سازی امور دریافت‌کنندگان تسهیلات در بخش بازاریابی و فروش نیز تمهیداتی اتخاذ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم معرفی دو روستای شاخص و پایلوت در بخش اقتصاد مقاومتی شهرضا تا پایان امسال گفت: از مجموعه مدیران و مسئولان انتظار می‌رود به شکل جهادی در مسیر ریشه کنی معضلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ریشه‌کنی بیکاری در جامعه تلاش کنند.

داستانی با تاکید بر اهمیت بسیج ادارات و سازمان‌ها به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ازدواج و افزایش موالید در شهرضا افزود: بر همین اساس باید نسبت به برگزاری همایش‌های بزرگ با محوریت این دو اصل مهم در شهرستان اقدام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در پایان سخنان خود با اشاره به تشکیل ستاد فرماندهی رصد اقتصاد مقاومتی در شهرستان عنوان کرد: سال گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی شهرضا در سطح استان اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود امسال با حمایت و مدیریت مسئولان و مدیران زمینه بهبود این وضعیت مهیا شود.

انتهای پیام/63057/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول