اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین سپاه:

عملیات خیبر مقدمه عملیات والفجر 8 و کربلای 5 بود

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات خیبر اولین عملیات آبی خاکی دفاع مقدس و مقدمه‌ای برای عملیات والفجر 8 و کربلای 5 بود.

عملیات خیبر مقدمه عملیات والفجر 8 و کربلای 5 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار یونس امیری در سومین همایش سراسری آزادگان عملیات خیبر (موصل 2) با عنوان «تداوم آزادگی» ضمن اشاره به بزرگداشت شهدای 17 شهریور گفت: همه آزادگان عملیات خیبر و موصل 2 عزیز و بزرگ هستند و آنها شهدای زنده ما، اسوه‌های صبر و مقاومت و مایه افتخار هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آزادگان و ایثارگران را تنها نگذارید، افزود: آزادگان کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند و این همایش‌ها و نشست‌ها هیچ نفعی هم که نداشته باشد حداقل این تجدید دیدار و خاطره برای یکایک این عزیزان به وجود می‌آید.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: کار شما آزادگان بسیار ارزشمند است چرا که شما عزیزان به عشق خمینی کبیر (ره) و با صبر و بردباری در مقابل دشمن ایستادگی کردید.

وی اظهار داشت: عملیات خیبر اولین عملیات آبی خاکی دفاع مقدس و مقدمه‌ای برای عملیات والفجر 8 و کربلای 5 بود، بنابراین این عملیات آموخت تا چگونه برای مقابله با دشمن به آب و آتش بزنیم و در برابر او پیروز شویم.

به گزارش فارس، سومین همایش سراسری آزادگان عملیات خیبر (اسرای موصل 2) با عنوان «تداوم آزادگی» از امروز در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در اتوبان شهید دستجردی با حضور یک‌هزار و 700 تن از آزادگان این عملیات برگزار شد و تا 19 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/63056/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول