اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل:

46 اثر از هنرمندان هنرهای تجسمی به دبیرخانه جشنواره رسید

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: جشنواره هنرهای تجسمی با داوری 46 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره برگزار می‌شود.

46 اثر از هنرمندان هنرهای تجسمی به دبیرخانه جشنواره رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحمان مجرد عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در اردبیل اظهار کرد: 46 اثر از هنرمندان اردبیلی در بخش هنرهای تجسمی به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافت.

وی تصریح کرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل 113 اثر را روانه چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کرده بود که در نهایت از این تعداد 46 اثر به مرحله نخست داوری راه یافت.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: جشنواره سراسری تولیدات مراکز استانی حوزه هنری رویدادی است که هر دو سال با رویکردی ارزش‌محور، توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که امسال چهارمین دوره آن هفتم تا نهم مهر ماه سال‌جاری با موضوعات انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، دفاع مقدس، خانواده و اخلاق، تمدن اسلامی، عدالت، پیشرفت و ایران آینده در چشم‌انداز 1404 به میزبانی حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

مجرد افزود: از 46 اثر راه یافته به مرحله نخست داوری در بخش عکس آثاری از پروین بهرامی، رحمان مجرد، سجاد دادپور، کامل روحی، مجید خالقی‌مقدم و سجاد پاداش را می‌توان نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همچنین در بخش کاریکاتور آثاری از بهنام پورمهدی، یلدا هاشمی‌نژاد، رسول حاجی‌‌زاده، شهرام رضایی، سهراب خیری و نیلوفر کبودین در ردیف آثار راه یافته قرار گرفته‌اند.

مجرد اضافه کرد: در خوشنویسی آثاری از صابر صفایی، رقیه فصیحی، عظیم فلاح و محسن رهبری، در طراحی اثر مهدی حمیدی، در نقش برجسته اثر محمد رنجبر، در رشته حجم آثاری از حجت‌اله عینی و منصور همرنگ به مرحله داوری این جشنواره راه یافته‌اند.

وی ادامه داد همچنین در بخش تذهیب‌کاری از فاطمه بهاری، در تشعیر اثر میر مهدی سیدی در تایپوگرافی آثاری از سید سجاد خاتم‌نژاد، سید مهدی موسوی، حجت مجرد، حسین آزاد، سعید مجنون، غزاله نمادی وثوق، زهرا عابدیان و در بخش تصویرسازی کار آرام علایی اردبیلی و فینا عبدی به مرحله داوری رسیده است.

مجرد گفت: واحد هنرهای تجسمی استان اردبیل در چند سال اخیر با در نظر داشتن اصول حرفه‌ای، هنرمندان را به سمت تولید آثار کیفی در راستای اهداف و سیاست‌های کلی حوزه هنری سوق داده است.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: حمایت از انتشار مجموعه آثار هنرمندان برگزیده به جای اهدای جایزه نقدی می‌تواند در تولید آثار معنوی و ارزش محور با کیفیت قابل قبول و موجه تأثیر بسزایی داشته و زمینه‌ساز ایجاد موج نویی در خلق آثار با ارزش و پرمحتوا شود.

انتهای پیام/62001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول