اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودبنه خبر داد

آغاز مرحله دوم طرح تفکیک زباله از مبدأ در رودبنه

شهردار رودبنه لاهیجان از آغاز اجرای مرحله دوم طرح تفکیک زباله از مبدأ در این شهر خبر داد.

آغاز مرحله دوم طرح تفکیک زباله از مبدأ در رودبنه

مجید فلاح آزادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ اظهار کرد: مرحله دوم طرح تفکیک زباله در شهر رودبنه لاهیجان آغاز شده است.

وی افزود: با خرید سطل زباله با طرح گاو صندوقی و نصب آن در شهر رودبنه می‌توانیم شاهد جمع‌آوری زباله‌های بیشتری از مبدأ باشیم.

شهردار رودبنه لاهیجان با بیان اینکه برای نخستین بار در مهر ماه امسال در تمام مدارس رودبنه سطل‌های زباله با طرح‌های جدید اهدا می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز باید زباله‌های خشک را از خود مدارس تفکیک کنند.

وی بهترین نوع فرهنگ‌سازی و آموزش تفکیک زباله را از مدارس دانست و گفت: فرهنگ‌سازی تفکیک زباله در مدارس می‌تواند موجب نهادینه شدن فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه شود.

فلاح‌آزادخواه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با جمع‌آوری زباله خشک و تحویل آن به شهرداری از هدایایی مانند نوشت‌افزار بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: با این امر علاوه بر فرهنگ‌سازی، انگیزه دانش‌آموزان را برای ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/2300/ح10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول