اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری:

ایمنی محور ساری ـ خزرآباد با احداث دوربرگردان ارتقا یافت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری گفت: با احداث دوربرگردان‌ها در سطح محور ساری ـ خزرآباد ایمنی در سطح این محور ارتقا یافت.

ایمنی محور ساری ـ خزرآباد با احداث دوربرگردان ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی صادقی اظهار کرد: محور ساری ـ خزرآباد به‌دلیل ارتباط با دریا، استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد در این محور جزء یکی از پرترددترین محورهای استان به‌شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: از این رو ایمن‌سازی این محور در قالب احداث دوربرگردان توسط اداره‌کل راه و شهرسازی در دست اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری با اشاره به اینکه بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه در پارامترهای سازه‌ای ایمن‌سازی بریدگی‌ها روش اجرای دوربرگردان است، اظهار داشت: پس از بررسی و مطالعه عملیات اجرایی احداث چنددور برگردان در محور ساری ـ خزرآباد در دستور کار قرار گرفت که تا به امروز اجرای عملیات چهار دوربرگردان در سطح این محور به اتمام رسید.

صادقی خاطرنشان کرد: برای اجرای هر دوربرگردان اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به نقش تعیین‌کننده این دوربرگردان‌ها در حل مشکلات ترافیک عبوری منطقه اشاره کرد و افزود: با ایجاد این دوربرگردان‌ها رویکردهای ترافیک منطقه و تسهیل در رفت و آمد حل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری یادآور شد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای گام‌های مثبتی در راه ارتقای سطح ایمنی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای در استان برداشته شده است.

انتهای پیام/86003/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول