اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماهه نخست امسال صورت گرفت

39 میلیارد ریال کشفیات قاچاق در گلستان / تشکیل بانک اطلاعات قاچاقچیان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری 39 میلیارد ریال کشفیات قاچاق در استان گلستان داشتیم که در مقایسه با سال گذشته 30 درصد افزایش نشان می‎دهد.

39 میلیارد ریال کشفیات قاچاق در گلستان / تشکیل بانک اطلاعات قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اکبری امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته میزان کشفیات قاچاق در استان گلستان 27 میلیارد ریال برآورد شد.

وی تصریح کرد: عمده کالای کشفیات قاچاق بالغ بر 2 هزار دستگاه گوشی تلفن‎ همراه، تبلت، کامپیوتر، لپ‎تاپ، مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، سیگار و پوشاک بوده است.

* تشکیل بانک اطلاعات قاچاقچیان گلستان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص جلوگیری از ورود کالای قاچاق به استان گفت: پلیس آگاهی یک پلیس اجرایی و عملیاتی است که با همکاری سازمان‎های مرتبط روزانه گشت‎های مشترکی در تمامی ابعاد مختلف برای جلوگیری و کاهش تخلفات در سطح استان فعال است.

اکبری بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج طرح ملی و سه طرح استانی برای مبارزه با قاچاق کالا در استان گلستان اجرا شد.

وی از تشکیل بانک اطلاعات قاچاقچیان استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: قاچاقچیانی که برای چندین بار مرتکب تخلف شدند به طور غیرمحسوس کنترل می‎شوند.

* بیش از 90 درصد کشفیات قاچاق توسط پلیس آگاهی انجام می‎شود

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه تعدادی از دستگاه‎های اجرایی بر اساس قانون مکلف به همکاری در حوزه مبارزه با جلوگیری از قاچاق هستند، گفت: بیش از 90 درصد کشفیات قاچاق توسط پلیس آگاهی استان گلستان انجام می‎شود و نقش سایر دستگاه‎ها در این زمینه کم‌رنگ است.

اکبری بیان داشت: دستگاه‎های اجرایی مرتبط با موضوع مبارزه با قاچاق کالا باید دارای برنامه اجرایی باشند و این برنامه‎ها از سوی مقامات ارشد استان رصد شود.

انتهای پیام/83001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول