اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان:

کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از سرمربی‌گری حمیدرضا کلاسنگیانی و استعفای اسدالله کبیر از هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد.

کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد

صفرعلی پایین‎محلی، بامداد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در خصوص اخبار مطرح شده از استعفای اسدالله کبیر از سمت سرمربی‌گری تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: پس از آنکه شهردار گرگان برای آقای حمیدرضا کلاسنگیانی ابلاغ سرمربی‎گیری را صادر کرد، اسدالله کبیر نیز از سمت خود استعفا داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص که گفته می‎شود علت استعفای کبیر، عدم تحقق تعهدات مالی از سوی شورا و شهرداری بوده است، بیان کرد: فکر نمی‎کنم این‌گونه باشد اما تا جایی که من در جریان موضوع هستم، کبیر با صدور حکم سرمربی‌گری برای کلاسنگیانی ناراحت شده و استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، موضوع استعفای اسدالله کبیر از عصر روز چهارشنبه در فضای مجازی و برخی از سایت‎ها به اوج خود رسید که تلاش خبرنگار فارس برای کسب صحت موضوع از اسدالله کبیر بی‎نتیجه ماند.

کبیر که از ساعاتی پیش تلفن همراه خود را خاموش کرده و پاسخگوی پیگیری خبرنگاران نیست.

پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس از کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان حکایت از آن دارد که در روزهای گذشته کبیر بدون مشکل در تمرینات تیم حاضر می‎شده و هیچ‌گونه مشکلی از سوی وی مطرح نمی‎شد.

یکی از اعضای کادر فنی تیم که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار فارس گفت: البته مدیران تیم، برای فصل جاری دست کادر فنی را برای جذب بازیکنان ملی بسته بودند.

وی تاکید کرد: به ما گفته بودند که در حال حاضر برای جذب بازیکنان ملی بودجه نداریم و فعلا دست نگه دارید.

بر اساس این گزارش، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته در لیگ حرفه‎ای بسکتبال باشگاه‎های کشور توانست با سرمربی‌گری اسدالله کبیر جایگاه چهارمی را از آن خود کند.

لازم به ذکر است اسدالله کبیر در سال 1392 همزمان عضو شورای اسلامی شهر گرگان بوده و با شهرداری گرگان به عنوان سرمربی تیم بسکتبال قرارداد داشته است و این موضوع از سوی دستگاه قضایی به دلیل ایراد قانونی، در حال پیگیری است.

بر اساس قانون، هیچ عضوی از اعضای شورای اسلامی شهرها نمی‌توانند با شهرداری‌ها قرارداد مالی داشته باشند.

لازم به ذکر است، در سال گذشته نیز فعالیت اسدالله کبیر با تیم بسکتبال شهرداری گرگان مورد ایراد و انتقاد اهالی رسانه و کارشناسان قرار گرفته بود که هنوز این موضوع در هاله‌ای از ابهام است.

کبیر در خصوص سال گذشته بیان کرد که هیچ‌گونه قراردادی را با شهرداری گرگان منعقد نکرده و به صورت رایگان برای تیم بسکتبال فعالیت می‌کرده است.

وی روزهای گذشته در خصوص پرونده قضایی برای قرارداد سال 1392 پیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اعلام کرد که تاریخ قرارداد او برای قبل از عضویت در شوراست و در آن زمان نسبت به این ماده قانونی، اطلاعات لازم را نداشته است.

انتهای پیام/83004/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول