اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس خبر داد

برگزاری مراسم بزرگداشت عالم فقید آیت‌الله خزعلی در شیراز

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس گفت: مراسم بزرگداشت عالم وارسته مرحوم آیت‌الله حاج ابوالقاسم خزعلی در شیراز برگزار می شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت عالم فقید آیت‌الله خزعلی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام امین رصاف بعد از ظهر امروز در گردهمایی دبیران اجرایی بنیاد غدیر استان فارس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام‌ شده یک‌شنبه هفته آینده بزرگداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی در شیراز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تشریح ابعاد مسئله «ولایت» افزود: راه‌اندازی بنیاد غدیر با نگاه جهانی و بین‌المللی کاری بزرگ و بی‌نظیر است که باید توجه ویژه‌ای به این مطلب شود.

رصاف ادامه داد: تفکر غدیر، تفکر ولایت است و امروز به سبب جایگاه و اهمیت فراوان ولایت در پایداری دین و دین‌مداری، دشمنان به دنبال شبهه‌آفرینی در این موضوع هستند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در فارس خاطرنشان کرد: شبهات در مورد ولایت زیاد است زیرا دشمنان به این دلیل که ولایت ضمانت اجرایی تمام مسائل است، آن را هدف گرفته‌اند.

رصاف ابراز داشت: مباحث مربوط به غدیر باید مردمی باشد موفقیت تمام فعالیت‌های اعتقادی و فرهنگی به مردمی بودن آن است چنانکه عاشورا و محرم را خود مردم به‌خوبی حفظ کرده و گرامی می‌دارند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در فارس تأکید کرد: دولت باید در این‌گونه مباحث حمایت‌کننده باشد زیرا هر زمانی که کارها را از مردم گرفتیم موفق نبودیم.

انتهای پیام/2448/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول