اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نجف‌آباد خبر داد

تعهد مدیران کاشی نیلو برای رفع مشکلات کارگران تا هفتم مهر ماه

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نجف‌آباد از تعهد مدیران کارخانه کاشی نیلو برای رفع مشکلات پیش آمده تا هفتم مهر ماه خبر داد.

تعهد مدیران کاشی نیلو برای رفع مشکلات کارگران تا هفتم مهر ماه

نبی‌الله صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار کرد: پیرو تجمعات و مطالبات کارگران و در ادامه آن قطع روند تولید کارخانه کاشی نیلو، روز پنجشنبه جلسه‌ای با حضور عبد العظیم سهرابی؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و اعضا شورای کار و کارگری در محل دفتر این شرکت برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مشکلات و خواسته‌های کارگران بیان و پیشنهاداتی برای برون رفت از وضعیت فعلی توسط مدیران کارخانه ارائه شد که در نهایت مدیران کارخانه قول مساعد دادند که نهایتا تا هفتم مهر ماه سال جاری مشکلات پیش آمده را برطرف و مطالبات و معوقات کارگران را پرداخت کنند.

صالحی گفت: بعد از جمع‌بندی مطالب جلسه و حضور در بین کارگران این شرکت، خط تولید کارخانه مجدداً راه اندازی شد و کارگران به کار خود ادامه دادند.

معاون فرماندار نجف‌آباد در ادامه افزود: با توجه به تعهد مدیران کارخانه و از سرگیری روال تولید در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در این کارخانه وجود ندارد و امید است که مدیران این واحد تولیدی به تعهدات خود عمل کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد عدم اجرای تعهدات مدیران این کارخانه گفت: چنانچه مدیران کاشی نیلو به تعهدات داده شده عمل نکنند و مطالبات کارگران همچنان برآورده نشود طبیعتا از شیوه‌های دیگری برای حل این مشکل استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/63057/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول