اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیجار:

رژیم آل سعود خائنین به حرمین شریفین هستند/ عربستان کفایت مدیریت حج ابراهیمی را ندارد

جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: رژیم آل سعود خائنین به حرمین شریفین هستند و کفایت مدیریت حج ابراهیمی را ندارند.

رژیم آل سعود خائنین به حرمین شریفین هستند/ عربستان کفایت مدیریت حج ابراهیمی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حسن عسگری ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان استان کردستان در آمفی تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، با تسلیت درگذشت جمع کثیری از هموطنان و حجاج بیت‌الله الحرام در حادثه رمی جمرات، ضمن محکوم کردن حرکت منحوس آل سعود، اظهار کرد: با گذشت چند روز از آن حادثه تأسف بار، رژیم سعودی هیچ اقدام و پیگیری نکردند و اجازه پیگیری را به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نداده‌اند.

وی عنوان کرد: رژیم آل سعود به جای اینکه توان خود را در این ایام مهمانی خدا صرف مدیریت حج بیت‌الله الحرام کند مدیریت و توان خود را معطوف به کشتار زنان و کودکان یمنی و سوریه‌ای و عراقی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: این افراد خائنین به حرمین شریفین هستند و کفایت مدیریت حج ابراهیمی را ندارند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: مسلمانان جهان باید به پا خیزیند و مدیریت حج ابراهیمی را از دست عوامل یهود بگیرند.

عسگری در ادامه گفت: جشنواره فیلم کوتاه بسیج تحت عنوان "سکانس بیداری" فرصتی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

وی به تعبیر مقام معظم رهبری درباره فرهنگ اشاره کرد و گفت: دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به فرهنگ نشان از اهمیت این مهم برای جامعه ایرانی دارد.

حضور تمام آحاد جامعه در سنگر فرهنگ

عسگری ادامه داد: مقام معظم رهبری بر قراردادن دغدغه فرهنگ به عنوان افضل بر تمام دغدغه‌ها همواره تأکید داشته‌اند و این نشان از اهمیت فرهنگ در جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: دغدغه فرهنگ صرفا مربوط به ادارات و ارگان‌ها و نهادهایی نیست که مسئولیت فرهنگی دارند بلکه همه باید به تناسب کار خود دغدغه فرهنگی داشته باشند.

وی گفت: هر اداره‌ای باید دغدغه فرهنگی داشته باشد ولو اینکه مسئولیت عمرانی و خدماتی داشته باشد چرا که با ایجاد این دغدغه، وضعیت فرهنگی جامعه سالم خواهد ماند.

عسگری در ادامه با بیان اینکه حضور آحاد جامعه در سنگر فرهنگ نیاز است، گفت: این جشنواره نیز راهی برای ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی از زبان هنر است.

این مسئول در ادامه به سخن رهبر معظم انقلاب در رابطه با هنر مبنی بر اینکه اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست، گفت: اگر بخواهیم ارزش‌ها و آرمان‌های خود را به نسل آینده منتقل کنیم چاره‌ای نداریم جز اینکه در قالب هنر این ارزش‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: امروزه استکبار با ابزار تبلیغات به جنگ با نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگر ملت‌های اسلامی آمده است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: حضور ما در رسانه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای باید قوی باشد و از ابزار رسانه و فرهنگ برای مقابله با هجمه دشمنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/79015/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول