اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تعداد مربیان حاضر در کلاس کم می‌شود؟

دوره مربیگری درجه 3 بین‌المللی والیبال و مشکلی به نام «زبان انگلیسی»

دوره مربیگری بین المللی سطح سه از صبح روز یکشنبه در فدراسیون والیبال آغاز شد.

دوره مربیگری درجه 3 بین‌المللی والیبال و مشکلی به نام «زبان انگلیسی»

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوره مربیگری بین المللی سطح سه با همکاری کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال به مدت هشت روز و تا 12 مهرماه پیگیری خواهد شد. 26 مربی (پنج زن و 21 مرد) که حداقل دو سال از زمان اخذ مدرک مربیگری بین‌المللی سطح 2 آنان گذشته باشد، در این دوره شرکت کردند که دو نفر آنان از کشورهای بحرین و ترکیه هستند.

تدریس در این دوره را اساتیدی از کشورهای بلغارستان و آلمان بر عهده دارند که از ساعت 9 صبح تا 19 عصر به صورت عملی و تئوری پیگیری می‌شود. جیوکوجت چف از بلغارستان به عنوان مدیر و مدرس و هانس وگت از آلمان به عنوان کمک مدرس در این دوره تدریس می کنند.

نکته جالب توجه این است که تقریباً اکثر مربیان برجسته والیبال ایران در این دوره حضور دارند، اما برخی از آنها با یک مشکل روبرو هستند و شاید همین مشکل موجب شود تا از حضور در ادامه کلاس‌ها انصراف دهند. شنیده‌ها حاکی از آن است باتوجه به اینکه این کلاس‌ها به صورت کاملاً انگلیسی برگزار می‌شود برخی از مربیان خواستند تا مترجمی به کلاس‌ها بیاید تا همزمان صحبت‌های مدرس را برای مربیان ایرانی ترجمه کند.

 این موضوع به جیوکوجف چف منتقل شد، اما وی با این موضوع مخالفت کرد. مدرس این کلاس بین‌المللی با بیان اینکه حجم مطالب بسیار زیاد است و با حضور مترجم زمان از دست می‌رود با این پیشنهاد مخالفت کرد. حال باید دید که مربیانی که درخواست مترجم کرده بودند بازهم در کلاس‌ها حاضر می‌شوند یا امروز جلسه آخرشان خواهد بود.

اسامی مربیان شرکت کننده در دوره مربیگری درجه سه بین الملل به شرح زیر است:

عباسعلی میرحسینی، علی بهرامیان، امیرحسین منظمی، بهنام محمودی، بهروز عطایی، غلامرضا مومنی مقدم، حمید موحدی، حسن ثانیان، محمود افشاردوست، جواد مهرگان، مریم هاشمی، میرمصطفی شجاعی، میترا شعبانیان، ناصر شهنازی، پیمان اکبری، عبدالرئوف بستگانی، سعید رضایی، ابراهیم فتاحی موسوی، شیوا آزاد فدا، سیامک تموری، رسول بنای کیا، پروین یادآور، رحمت الله نوری، اورانوس احمدی، سردار اسلو از ترکیه، ابراهیم علی جعفر از بحرین

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول