اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اینترفکس: نشست گروه تماس اوکراین 6 و 20 اکتبر برگزار می‌شود/ تاس: نشست گروه تماس امروز عصر برگزار می‌شود

منابع خبری از احتمال برگزاری نشست گروه تماس اوکراین در تاریخ 6 و 20 ماه اکتبر خبر دادند و در عین حال نیز خبرگزاری تاس روسیه از احتمال برگزاری نشست این گروه امروز عصر خبر داد.

اینترفکس: نشست گروه تماس اوکراین 6 و 20 اکتبر برگزار می‌شود/ تاس: نشست گروه تماس امروز عصر برگزار می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری اعلام کردند که نشست گروه تماس اوکراین احتمالا ششم و بیستم ماه اکتبر (14 و 28 مهرماه) برگزار می‌شود.

یک منبع مطلع در گفت‌وگو با «اینترفکس» اعلام کرد: شرکت کنندگان در نشست‌های گروه سه جانبه تماس در روند صلح در شرق اوکراین موافقت اولیه خود برای برگزاری نشست در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) و 20 اکتبر (28 مهرماه) اعلام کرده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، گروه‌های فرعی زیرمجموعه گروه تماس اوکراین کار خود را در مینسک آغاز کرده اند.

خبرگزاری «دونتسک» نیز پیشتر گزارش کرده بود که گروه های فرعی مسئول بررسی مسائل سیاسی نیز کار خود را در پایخت بلاروس آغاز کرده اند.

بنا بر این گزارش، دو گروه از زیرمجموعه های گروه تماس اوکراین دیروز دوشنبه نشست هایی را پشت درهای بسته برگزار کردند که در نهایت بیانیه‌هایی در خصوص نتایج این نشست ها منتشر شد.

خبرگزاری «تاس» در گزارش خود نوشت: انتظار می رود گروه تماس اوکراین امروز سه شنبه بعدازظهر نیز تشکیل جلسه دهند. مسائل مهم در این نشست، انتخابات محلی در منطقه «دنباس» در شرق اوکراین و نیز تجهیزات مورد استفاده در این کشور خواهد بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول