اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هتل پارس ائل‌گلی تبریز به عنوان هتل برگزیده ملی انتخاب شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از انتخاب هتل پارس «ائل‌گلی» تبریز توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان هتل برگزیده برتر ملی در صنعت گردشگری خبر داد.

هتل پارس ائل‌گلی تبریز به عنوان هتل برگزیده ملی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آیین گرامیداشت روز جهانی گردشگری و تجلیل از فعالان صنعت گردشگری در بخش مدیریت هتلداری از اسماعیل جامعی‌اسکویی مدیر هتل پارس ائل‌گلی تبریز به عنوان برگزیده برتر ملی تجلیل شد.

وی افزود: آیین تجلیل از فعالان صنعت گردشگری با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای گرامیداشت پنجم مهرماه روز جهانی گردشگری برگزار شد.

حمزه‌زاده انتخاب مدیر هتل پارس ائل‌گلی تبریز را به پاس همراهی و اهتمام شایسته و عملکرد درخشان این مرکز اقامتی پر سابقه در حوزه صنعت گردشگری دانست و اظهار امیدواری کرد تا دیگر مجموعه‌های گردشگری نیز با تلاش و همت روز افزون گام‌های جدی و موثر در ارتقای سطح کیفی خدمات خود برداشته و زمینه کسب عناوین برگزیده ملی را برای خود فراهم نمایند.

در این مراسم که با هدف تجلیل از فعالین برگزیده بخش‌های مختلف گردشگری کشور برگزار شد هتل ائل‌گلی تبریز در بخش مدیریت هتلداری به نمایندگی از استان اذربایجان شرقی به عنوان هتل برتر ملی انتخاب شد.

لازم به یادآوری است هتل 5 ستاره ائل‌گلی تبریز در مساحتی بالغ بر 37 هزار متر مربع و زیربنای 28 هزار متر مربع در 17 طبقه در سال 1380 به بهره‌برداری رسید.

لزوم پیگیری جذب اعتبارات ماده 180 از سوی مسئولان نمایندگی‌های شهرستان­‌های اداره کل میراث فرهنگی

بهروز عمرانی مشاور عالی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: این جلسه برای پیگیری فعالیت‌های انجام شده پیرامون هسته‌های کلیدی سند تدبیر و توسعه توسط ادارات و نمایندگی­‌های شهرستان‌های اداره کل برگزار شد و در آن ارائه گزارش‌­های دوره‌ای و قابل استناد با ساختارهای موجود توسط ادارات و نمایندگی‌ها از روند اجرای سند تدبیر و توسعه گردشگری در شهرستان­‌ها و پیگیری جذب اعتبارات ماده 180 از فرمانداری­‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به پرونده در حال تکمیل ثبت جهانی ارسباران گفت: برای اهداف سند تدبیر و توسعه گردشگری استان ثبت جهانی جنگل‌های ارسباران در اولویت کاری اداره کل قرار دارد و باید عزم جدی برای انجام و نهایی شدن این رویداد مهم توسط مجموعه شهرستان‌های ذی‌ربط صورت پذیرد.

عمرانی افزود: در حال حاضر تهیه پرونده جهانی مراحل نهایی تدوین و ترجمه خود را می‌گذراند و ظرف هفته آتی اتمام خواهد یافت.

عمرانی خاطرنشان کرد: تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نمایندگی‌های اداره کل در شهرستان‌ها بر اساس اهداف سند تدبیر و توسعه گردشگری صورت خواهد گرفت و مسئولان نمایندگی‌ها که دبیر ستاد سند تدبیر و توسعه شهرستان­‌ها هستند موظف شده‌اند تا به صورت مداوم با ساختار تعریف شده در جداول پایش از روند انجام امور به ستاد گزارش ماهانه ارائه کنند تا تجمیع این گزارش‌ها در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود.

انتهای پیام/60002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول