اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برگزار شد

مراسم عمامه‌گذاری طلاب بیرجندی با حضور دادستان کل کشور

مراسم عمامه‌گذاری طلاب سفیران هدایت حوزه علمیه معصومیه بیرجند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل کشور برگزار شد.

مراسم عمامه‌گذاری طلاب بیرجندی با حضور دادستان کل کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز همزمان با عید غدیرخم 25 طلبه حوزه سفیران هدایت بیرجند با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان، استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان استانی ملبس به لباس روحانیت شدند.

موسس سفیران هدایت بیرجند و رئیس حوزه علمیه معصومیه بیرجند در این مراسم گفت: حوزه علمیه معصومیه 150 طلبه دارد که تاکنون سه دوره فارغ‌التحصیل داشته است.

حجت‌الاسلام رضا عارفی از اخذ تعهد 5 ساله برای خدمت در حوزه علمیه معصومیه خبر داد و افزود: سفیران هدایت در بیرجند خوب درخشیده و به همین خاطر امسال حکم سطح سه نیز برای بیرجند صادر شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی دیگر نیازی به رفتن طلاب استان‌های همجوار به قم نیست و طلاب می‌توانند به بیرجند برای تحصیل بیایند.

این مراسم با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

یکی از حاشیه‌های این مراسم اعتراض یکی از شهروندان به دادستان کل کشور در مورد عدم رسیدگی به وضعیت صندوق میزان بود که دادستان قول پیگیری داد.

انتهای پیام/2248/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول