اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خبر داد

اداره دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر توسط همدان/ جشنواره بیست‌ودوم بین‌المللی‌ترین جشنواره بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: یکی از مزیت‌های این جشنواره اداره دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر توسط استان بود که موقعیتی برای بروز توانایی‌های استان در برگزاری از لحاظ کیفی و کمی ایجاد شد.

اداره دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر توسط همدان/ جشنواره بیست‌ودوم بین‌المللی‌ترین جشنواره بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار شامگاه امروز در حاشیه برگزاری بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره امسال از لحاظ کیفی و کمی بهتر از جشنواره بیست‌و‌یکم برگزار شد.

وی با بیان اینکه از لحاظ اجرای برنامه‌ها نیز استان موفق ظاهر شد، گفت: آثار خوبی به جشنواره تئاتر ارسال شد و استان نیز با ارسال چندین اثر پر‌رنگ در جشنواره حضور داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مردم نیز استقبال خوبی داشتند و اکثر سالن‌ها با کمبود ظرفیت مواجه شدند؛ افزود: استقبال بیشتری را که امسال در جشنواره تئاتر شاهد بودیم شاید تأثیرات برگزاری جشنواره فیلم نوجوان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این دوره از جشنواره بین‌المللی‌ترین جشنواره بوده است، ادامه داد: یکی از مزیت‌های این جشنواره اداره دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر توسط استان بود که موقعیتی برای بروز توانایی‌های استان در برگزاری از لحاظ کیفی و کمی ایجاد شد.

الهی‌تبار با اشاره به جشنواره فیلم نوجوان گفت: با مهلت کمی که برای برگزاری جشنواره داشتیم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فارابی و سازمان سینمایی کشور برگزاری خوب این جشنواره غیر قابل باور بود.

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری خوب و شایسته جشنواره فیلم نوجوان نشان از سرمایه‌های معنوی و زیرساخت‌های خوب و لازم در استان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: امیدواریم تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و تولیدات فرهنگی را متناسب با نیازهای جامعه به عنوان یک ضرورت اجتماعی فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه در تمام توفیقات استان و در عرصه‌های مختلف رسانه‌ها نقش مهمی داشتند، گفت: از مجموعه عوامل اثرگذار در آمدن جشنواره به استان رسانه‌ها بودند که با مطالبه‌گری و تلاش در انتقال جشنواره نقش بسزایی داشتند.

الهی‌تبار یاد‌آور شد: پیگیری در همه عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در حرکت جمعی و همگانی موثر است که سبب دستیابی به توفیقاتی می‌شود. 

وی گفت: نقش رسانه‌ها اعم از دیداری و شنیداری نقش مهمی در جشنواره‌ها دارند که خوبی‌ها را انعکاس دادند و ایرادات را نیز دوستانه به مسئولان منتقل کردند.

انتهای پیام/89039/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول