اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مشکل زیرساخت‌های مخابراتی اهالی خلخال را رنج می‌دهد

فرماندار خلخال گفت: مشکل زیرساخت‌های مخابراتی اهالی خلخال را رنج می‌دهد.

مشکل زیرساخت‌های مخابراتی اهالی خلخال را رنج می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیخ احمد عصر امروز در جلسه شورای اداری خلخال اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌ها امکانات مخابراتی است که این امکانات با زندگی مردم عجین شده و اکنون یکی از اصلی‌ترین نیازها برای زندگی مردم شهرستان خلخال تبدیل شده است.

وی با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خلخال تصریح کرد: وزیر ارتباطات دستور نصب سه دستگاه BTS در شهرستان خلخال را صادر کرده و باید مخابرات پیگیر نصب سریع این BTS‌ها باشد.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: این سه BTS قرار است در منطقه گردشگری‌ ازناو، امامزاده عبدالله کلور و منطقه گردشگری الماس نصب شود که اگر به صورت صحیح کارشناسی و مکان‌یابی شود در بیشتر روستاهای مسیر این BTSها مشکلات ارتباطی حل می‌شود.

نظری شیخ احمد افزود: اکنون در سایر نقاط کشور اینترنت‌ توسعه شبکه‌های موبایلی نسل‌های جدید بسترهای مخابراتی از قبیل 3G و 4G قابل استفاده و ارتقاست ولی متاسفانه در بعضی از روستاهای خلخال علاوه بر مشکل تلفن‌ همراه و ثابت، ما هنوز با Dial-up هم به اینترنت وصل نیستیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان خلخال بیان کرد: بنده در حضور وزیر از رئیس مخابرات شهرستان پیگیر شدم که آیا مشکل مخابراتی دارید تا مسئولان کشوری پاسخگو باشند؟ ولی هیچ جوابی از مسئول مخابرات در مورد اعلام نیاز و رفع مشکل نشنیدیم و متاسفانه اکنون با این مشکلات در روستاها‌، راه‌های ارتباطی، مسیرهای گردشگری و تفرجگاه‌ها روبه‌رو هستیم و مردم حق دارند از خدمات دولت برخوردار شوند.

وی هیچ کوتاهی در این زمینه را نپذیرفت و خواستار تسریع در نصب BTS‌های قول داده شده از سوی وزیر از طریق شرکت مخابرات استان و شهرستان و حل مشکلات مخابراتی و ارتباطی شهرستان خلخال شد.

نظری شیخ احمد بخش مهمی از سخنان خود را به مشکلات زیرساختی ارتباطات در شهرستان اختصاص داد و بیان کرد: ما مشکل زیرساختی و کوهستانی بودن این شهرستان را می‌دانیم ولی مشکل مردم در روستاها و شهرها باید حل شود و ما در قبال مردم مسئولیت داریم.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره‌ به الکترونیکی بودن انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زیرساخت‌های کنترل و تمامی مشکلات در کوتاهترین زمان به مسئولان شهرستان انتقال داده شود تا راه چاره برای حل آنها اتخاذ شود.

انتهای پیام/62008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول