اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد

آماده‌شدن سرود ملی اورژانس تا 2 ماه آینده

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی کشور از آماده‌شدن سرود ملی اورژانس تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: اجرای این سرود به عهده مازندران است.‌

آماده‌شدن سرود ملی اورژانس تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امین صابری‌نیا صبح امروز در نخستین المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران (ساری)، اظهار کرد: فعالیت در مراکز اورژانس‌ها کار بسیار سختی است و نیاز دارد تا کارکنان مراکز اورژانس در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از سلامت جسمی و فکری خوبی برخوردار باشند.

وی افزود: به دلیل وجود فضای پر استرس در کار مراکز اورژانس‌ها ممکن است کارکنان با ناراحتی‌هایی در کمر و شانه‌ها مواجه شوند، لذا در نظر گرفتیم تا با تشکیل کارگروه تخصصی، نخستین المپیاد ورزشی را تدارک ببینیم.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، بیان کرد: از همه مراکز اورژانس‌ها در سراسر کشور انتظار می‌رود که در المپیادهای ورزشی با اعزام بازیکنان در رشته‌های مختلف ‌شرکت کنند.

وی ادامه داد: اگر مرکزی نتواند بازیکن به مسابقات اعزام کند معنای آن این است که نتوانسته درک مناسبی از اقدامات پیش‌بیمارستانی داشته باشد، زیرا مراکز ابتدا باید به سلامت کارکنان خود بیندیشند.

صابری‌‌نیا گفت: المپیاد ورزشی، دروازه ورود مراکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی به المپیاد علمی است و اگر در این زمینه از سوی مراکز کوتاهی شود، در المپیاد علمی شرکت داده نمی‌شوند.

این مسئول از آماده‌شدن سرود ملی اورژانس تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: زحمت آمادگی و اجرای این سرود به عهده مازندران گذاشته شده است و امیدواریم هر ساله یک سرود ملی داشته باشیم تا تعاریفی برای اورژانس کشور رقم بزند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که کارکنان مراکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی بتوانند با شرکت در این مسابقات که با سلامتی و آمادگی بیشتر آنها برای ادامه فعالیت‌ها در ارتباط است، روحیه شاد و با نشاطی را کسب کنند.

به گزارش فارس، نخستین المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی کشور در هفت رشته شامل رشته‌های مختلف شنا، تنیس روی میز، بارفیکس و دو 100 متر از امروز به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران واحد ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول