اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار جزایری در مراسم وداع با پیکر ۲ تن از شهدای مدافع حرم:

داعش تشکیل شد تا اسرائیل در امنیت باشد/ تدبیر ایران موجب ماندگاری دولت سوریه شد/ روس‌ها باید زودتر وارد میدان می‌شدند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سیاست، تدبیر و مقاومت ایران در کنار فرماندهی شخص مقام معظم رهبری در مقاومت منطقه موجب ماندگاری حاکمیت سوریه شد.

داعش تشکیل شد تا اسرائیل در امنیت باشد/ تدبیر ایران موجب ماندگاری دولت سوریه شد/ روس‌ها باید زودتر وارد میدان می‌شدند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم تشییع و وداع با پیکر 2 تن از شهدای مدافع حرم (سردار ان شهید فرشاد حسونی‌زاده و مجید مختاری‌فرد (مختاربند))که اخیرا در حین انجام ماموریت در سوریه به شهادت رسیدند، با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف خود در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، طرح خاورمیانه بزرگ را دنبال می‌کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها مانع پیاده‌ساز ی این طرح بود و برای همین است که آمریکایی‌ها امروز از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی عصبانی هستند، چرا که شکست طرح خود را به خاطر وجود این انقلاب می‌دانند.

جزایری با اشاره به وقوع پدیده بیداری اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: به اذعان همه سیاستمداران و استراتژیست‌های جهان، ریشه این بیداری  اسلامی در انقلاب اسلامی مردم ایران است.

وی تصریح کرد: همزمان با این پدیده بزرگ که البته با پاتک گسترده جهان کفر و جهان ارتجاع مواجه شد، آمریکایی‌ها نیز یک جنگ نیابتی تمام قد را به وسیله گروهک‌های تکفیری و تروریستی علیه حلقه مقاومت منطقه به راه انداختند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز از هر طریقی که به این موضوع نگاه می کنیم، آمریکایی‌ها را در پشت پرده تروریسم داعش در منطقه می‌بینیم. آنها این کارها را می‌کنند تا خطر از بیخ گوش اسرائیل دور شود.

جزایری سوریه را یکی از حلقه‌های مهم جبهه مقاومت توصیف کرد و افزود: آنها تلاش کردند خط تماس مقاومت را از مرزهای سرزمین‌های اشغالی دور کنند و در قدم دوم بتوانند طرح عقیم مانده خاورمیانه بزرگ خود را مجدداً احیا کنند.

وی مهار حزب‌ا‌لله لبنان، فشار بر حلقه جدید مقاومت در عراق و نهایتاً فشار به جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف آمریکایی‌ها در به راه انداختن حوادث اخیر منطقه توصیف کرد و افزود: آنها می‌خواهند عمق راهبردی ما را به نفع خودشان مصادره کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سیاست، تدبیر و مقاومت ایران در کنار فرماندهی شخص مقام معظم رهبری در مقاومت منطقه موجب ماندگاری حاکمیت سوریه شد، اظهار داشت: همه ارتجاع و استکبار طی 4 سال اخیر تلاش کردند تا دولت سوریه را ساقط کنند و این یعنی به راه انداختن سیستم مدیریتی جدید و روی کار آوردن شخص دلخواه خود در سوریه که نهایتاً منجر به خارج شدن این کشور از حلقه مقاومت و محاصره حزب‌الله لبنان، فشار بر عراق و نهایتا فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌شد.

جزایری تصریح کرد: دولت سوریه با تدبیر جمهوری اسلامی ایران نه تنها ساقط نشد بلکه این روزها پیروزی‌های جدیدی هم به دست می‌آورد.

وی با اشاره به حضور روس‌ها در عملیات علیه گروهک‌های تروریستی در سوریه اظهار داشت: اینها باید زودتر می‌آمدند اما بالاخره فهمیدند که اگر به صحنه نیایند و نقش‌آفرینی نکنند، همه داشته‌های خود را در منطقه از دست خواهند داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: اگر تدبیر ایران و حضور موثر رزمندگان ما و البته از جبهه مقاومت مانند افغانستان، لبنان و عراق نبود، امروز باید سوریه را در کام آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می دیدم و مرز سرزمین‌های اشغالی به ما نزدیکتر می‌شد.

جزایری در پایان خاطر نشان کرد: به برکت خون شهیدان، جبهه مقاومت امروز بسیار قدرتمندتر از گذشته در صحنه است و نقش‌آفرینی می‌کند و ما باید باور کنیم که اگر خون این شهیدان نبود، این توفیقات به دست نمی‌آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول