اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

مطالبات دانشجویی در صورت حزبی و سازمانی شدن محکوم به پایان است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات دانشجویی در صورت حزبی و سازمانی شدن محکوم به پایان است.

مطالبات دانشجویی در صورت حزبی و سازمانی شدن محکوم به پایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با برخی تشکل‌های دانشجویی با بیان فرازی از فرمایشات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: اگر کسی برای رسیدن به هدف مسیر معصیت را انتخاب کند به آنچه می‌خواهد کمتر می‌رسد و به آنچه نمی‌خواهد با شتاب بیشتری خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانشجویان تأکید کرد: اگر شما یکپارچه و یک‌دل اهل بصیرت، صبر و علم به مواضع باشید نیازی به کمک افراد ندارید و خدا شما را یاری خواهد کرد.

ملک‌حسینی در ادامه گفت: در زمینه آزاداندیشی اگر دو عنصر حریت و اندیشه را با هم داشته باشید، بدون شک همه در برابر شما خاضع خواهند بود و اهدافتان محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر این موضوع که مطالبات دانشجویی زمان، دولت و افراد نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات شما حزبی و سازمانی باشد محکوم به پایان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محرومیت‌ها گفت: محرومیت به دلیل آن است که به جای پرداختن به مصالح به منافع پرداخته شده است.

وی بیان کرد: منفعت یعنی تنها نگاه کردن به مشکل، اما مصلحت به معنای نگاه کردن به مشکل به عنوان جزئی از کل است، بنابراین ابتدا باید مردم را آباد کرد بعد به فکر آباد کردن منطقه بود.

انتهای پیام/2571/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول