اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس اعلام کرد

اجرای 16 برنامه ورزشی در چالوس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از اجرای 16 برنامه ورزشی در این شهرستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

اجرای 16 برنامه ورزشی در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سلیمان رضوی امشب در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی گفت: در سال‌جاری با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم بودیم 20 الی 26 مهر را به‌عنوان هفته تربیت‌بدنی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

وی خاطر‌نشان کرد: کمبود اعتبارات مالی و مشکلاتی از این دست همواره یکی از مشکلات حوزه ورزش و جوانان است که با همکاری جامعه ورزش و هیئت‌های ورزشی، برنامه‌های خوبی در هفته تربیت‌بدنی در چالوس برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس افزود: جشنواره ورزشی بانوان، نشست با هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و نشست با مدیران باشگاه‌های ورزشی از جمله برنامه‌های برگزار شده در هفته تربیت‌بدنی بوده است.

وی تقدیر از بانوان ورزشکار قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های ویژه این‌ هفته عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری مراسم فرهنگی و قرائت زیارت عاشورا با حضور ورزشکاران در این هفته صورت گرفت.

رضوی خاطر‌نشان کرد: جامعه ورزش شهرستان چالوس بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس است که حمایت این تشکل مردم‌نهاد سبب شد تا شاهد رشد و توسعه ورزش شهرستانی باشیم.

وی با قدردانی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و توسعه ورزش شهرستان چالوس، گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس در زمینه‌های مختلف عمرانی و ... نیز موفقیت‌های خوبی حاصل شد و شاهد احداث سالن وزنه‌برداری، بازسازی سالن ورزش باستانی و بازسازی سالن فوتبال شهرستان چالوس بودیم.

وی از استقرار و بازسازی نورافکن در زمین چمن ورزشی شهرستان چالوس با هزینه 65 ‌میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: با حمایت جامعه ورزش این شهرستان سالن خصوصی برای تمرین ورزشکاران در این شهرستان به‌صورت استیجاری اختصاص یافت.

رضوی با اعلام کاهش تعداد غرقی‌ها در تابستان امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، افزود: امسال چهار ‌غرقی در دریای چالوس داشتیم که در مقایسه با شهرهای استان کمترین آمار مربوط به این شهرستان است.

وی با بیان اینکه هشت ‌سالن ورزشی دولتی در شهرستان چالوس وجود دارد، یادآور شد: در بیشتر روستاهای شهرستان چالوس زمین ورزشی وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس بیان کرد: در مجموع 187‌ هزار متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در اختیار این اداره است و سرانه فضای ورزشی در این شهرستان کمتر از یک‌متر مربع است.

وی با اشاره به فعالیت 7 هزار و 500 ورزشکار سازمان‌یافته و بیمه‌شده در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ورزشکاران شهرستان چالوس به 12‌ هزار نفر می‌رسد.

رضوی درباره استادیوم ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان، گفت: در سال 94 برای این پروژه اعتبار 17‌ میلیارد تومانی در نظر گرفته شد که 100‌ درصد اختصاص یافت و در حال اجراست.

انتهای پیام/86028/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول