اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

عملیات راهسازی خلخال به فیروز به پایان رسید

فرماندار شهرستان خلخال گفت: عملیات راهسازی در این محور 32 کیلومتری به پایان رسیده است.

عملیات راهسازی خلخال به فیروز به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیخ‌احمد صبح امروز در بازدید از اولین راه اصلی خلخال به فیروز اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف اول اطلاع‌رسانی در جامعه حقایق را به درستی به مردم انتقال دهند.

وی با اشاره به پیگیری‌های چندین ماهه امام جمعه خلخال، نماینده مردم خلخال و کوثر و نظارت روزانه و هفتگی فرمانداری خلخال از اولین راه اصلی خلخال به فیروز گفت: عملیات راهسازی در این محور 32 کیلومتری به پایان رسیده و تنها از اجرای عملیات آسفالت آن 150 متر باقی است که این وقفه نیز به علت برودت هوا در اواخر هفته گذشته و اوایل هفته بود که بارش برف این وقفه را ایجاد کرد و با مساعد شدن هوا این قطعه کوچک باقیمانده نیز آسفالت خواهد شد و با حضور مسئولان استانی در ماه آینده این مسیر برای بهره‌برداری آماده خواهد شد.

فرماندار خلخال تصریح کرد: بعضاً در جراید و رسانه‌ها و فضای مجازی دیده‌‌ می‌شود مدیران وب‌سایت‌ها در فضای مجازی بدون اطلاع از پروژه‌های تحت نظارت دفتر عمران فرمانداری شهرستان خلخال اقدام به انتشار مطالبی می‌‌کنند که صحیح نبوده و موجب رنجش اذهان عمومی در مورد مسائل اجتماعی می‌‌شود که باید دقت شود مطالب عینا و با حضور در پروژه و پیگیری از مسئولان و مشاهده مستندات درج شود.

نظری شیخ‌احمد گفت: اخلاق رسانه‌ای حکم می‌کند که اخبار و حقایق صحیح به مردم که صاحبان جامعه هستند رسانده شود و به علت اعتماد مردم به رسانه‌ها عده‌ای از وب‌سایت‌ها تلاش نکنند که زحمات چندین ساله مسئولان و ارگان‌های ذیربط با درج یک خبر ناشیانه از سوی یک سایت زیر سئوال برود.

این مسئول از وحدت مسئولان شهرستان خلخال برای توسعه همه‌جانبه‌ شهرستان خلخال خبر داد و افزود: در بعد سرمایه‌گذاری این مطلب مهم است که دیگر شهرستان خلخال راه دارد و این راه اصلی خلخال به فیروز در کوتاه‌ترین زمان شهرستان خلخال را به مرکز استان و کشور وصل خواهد کرد و سرمایه‌گذاران خیلی راحت از جاده امن و ایمن از مسیر اتوبان تهران - زنجان و در ادامه زنجان ـ سرچم - اردبیل در چند کیلومتری روستای فاراب شهرستان کوثر از تقاطع وارد راه خلخال شده و پس از طی 32 کیلومتر در مرکز شهر خلخال به مقصد خود خواهند رسید.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال خطاب به مردم خلخال بیان کرد: مردم خلخال بدانند تلاش دولت تدبیر و امید بر این است که توسعه همه‌جانبه در شهرستان خلخال رخ دهد و پیگیری‌ها در مرکز استان از طریق این فرمانداری و در مرکز کشور از طریق نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین مدت شهرستان خلخال در محور توسعه قرار گیرد.

نظری شیخ احمد ادامه داد: اکنون که مسیر راه ورود به خلخال هموار شده و با تکمیل آسفالت راه خلخال به فیروز حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان به چشم خواهد خورد مسائل دیگر شهرستان از جمله ادامه و تکمیل راه خلخال - کلور - درام نیز به مرکز کشور از سمت جنوب استان پیگیری خواهد شد.

وی در خصوص تقاطع‌های باقی مانده در مسیر خلخال به فیروز گفت: دو تقاطع نزدیک روستای پروچ بخش مرکزی خلخال و ابتدای مسیر ورود به اتوبان اردبیل - سرچم نیز در حال اجراست و روزانه فعالیت پیمانکار رصد شده و فرماندار خلخال تیم ویژه‌ای متشکل از کارشناسان این فرمانداری را برای پیگیری پروژه‌های شهرستان خلخال بسیج کرده است.

انتهای پیام/62008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول