اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس مصوبه شورای اقتصاد انجام می‌شود

مناقصه بین‌المللی واگذاری نفلین‌سینیت سراب به ارزش 367 میلیون یورو طی 2 ماه‌ آینده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به تکمیل اتمام مراحل طراحی پایه و دانش فنی نفلین‌سینیت از آغاز مناقصه عملیات اجرایی این کارخانه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد مناقصه بین‌المللی واگذاری این طرح جهت اجرا به ارزش 367 میلیون یورو در عرض دو ماه آینده برگزار می‌شود.

مناقصه بین‌المللی واگذاری نفلین‌سینیت سراب به ارزش 367 میلیون یورو طی 2 ماه‌ آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، حسین نجاتی اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد کارخانه سراب بافت از سال 87 به دلیل وقوع آتش‌سوزی در سالن ریسندگی آن و مشکلات مالی ناشی از این حادثه تعطیل شده بود که با رفع موانع تولید در ستاد تسهیل دوباره راه‌اندازی شد.

وی افزود: ظرفیت این کارخانه دارای ظرفیت تولید سالانه یک هزار و 500 تن نخ برای بافت 5 میلیون متر مربع پارچه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این کارخانه قبل از تعطیلی برای 550 نفر اشتغالزایی داشت گفت: هم اکنون 150 نفر در این واحد جذب شده و مشغول کار هستند که انتظار می‌رود با احیای مجدد سالن ریسندگی تعداد کارگران افزایش یابد.

نجاتی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با گرایش آلومینا و احداث کارخانه نفلین سینیت سراب را از هسته‌های کلیدی در سند تدبیر شهرستان برشمرد و خواستار حمایت مسئولان کشوری و استانی از این طرح‌ها شد.

نجاتی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها و اتمام مراحل طراحی پایه و دانش فنی نفلین سینیت از آغاز مناقصه عملیات اجرایی این کارخانه خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد مناقصه بین‌المللی واگذاری این طرح جهت اجرا به ارزش 367 میلیون یورو در عرض دو ماه آینده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد با احداث کارخانه نفلین سینیت برای 3 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شود.

انتهای پیام/60002/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول