اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال

دیدار یاسین پیشرو و کاشی‌ نیلو اصفهان لغو شد

تیم فوتسال کاشی‌ نیلو اصفهان به دلیل مشکلات مالی قادر به ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر نخواهد بود.

دیدار یاسین پیشرو و کاشی‌ نیلو اصفهان لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته آغازین نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار بود ساعت 16 امروز دو تیم یاسین پیشرو قم و کاشی نیلو اصفهان در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم به مصاف هم بروند اما به دلیل انصراف نماینده اصفهانی از لیگ برتر و انحلال آن، بازی امروز این دو تیم لغو شد.

تیم یاسین پیشرو قم که با خرید محمد وزیرزاده و حسین عظیمی در نیم‌فصل امیدوار بود نخستین بازی خانگی دور برگشت لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد با انحلال تیم کاشی نیلو در این هفته استراحت خواهد کرد و باید دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای نتیجه این بازی و سایر دیدارهای حریفان نماینده اصفهانی خواهد گرفت.

تیم یاسین پیشرو قم در حال حاضر با 19 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد و کاشی نیلو با هفت امتیاز قعرنشین لیگ برتر است که این جایگاه تیم اصفهانی هم مزید بر علت شد تا هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری برای ادامه حضور این تیم نشود.

حال شاگردان سید مهدی غیاثی با یک هفته استراحت باید خود را آماده بازی هفته پانزدهم با تیم میثاق تهران که روز یکشنبه دهم آبان ماه در سالن شهید حیدریان قم انجام می‌شود خواهند کرد.

انتهای پیام/78025/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول