اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بیشترین سهم توپ طلای فیفا را کدام باشگاه دارد؟+عکس

گزارشی به بهانه نزدیکی زمان اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ جهان منتشر شده که مشخص می‌کند بازیکنان کدام باشگاه در تاریخ بیشترین سهم کسب توپ طلا را داشته‌اند.

بیشترین سهم توپ طلای فیفا را کدام باشگاه دارد؟+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه همه فوتبال دوستان منتظر اهدای توپ طلا 2015 به یکی از اعجوبه‌های فوتبال جهان لیونل مسی دارنده 4 توپ طلا یا کریستیانو رونالدو دارنده 3 توپ طلا و یا ستاره دیگر دنیای فوتبال هستند، گزارشی از کسب این جایزه ارزشمند منتشر شده که آمار و ارقام نشان می‌دهد بازیکنان بارسلونا با گرفتن 10 توپ طلا با اقتدار  43% درصد از کل توپ‌های طلا تاریخ فوتبال جهان را کسب کرده‌اند.

در صدر بازیکنان بارسا، لیونل مسی ستاره و اعجوبه آرژانتینی این باشگاه با 4 توپ طلا قرار دارد که در آستانه گرفتن پنجمین توپ طلای خود است. در رده دوم یوهان کرایف با 2 توپ طلا در سال 1973 - 1974 قرار دارد و بازیکنان دارنده یک توپ طلا در این باشگاه عبارتند از: لوییز سوارز اسپانیایی سال 1960، استویچ کوف 1994، ریوالدو 1996، رونالدینیو 2005.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول