اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مریوان:

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در مریوان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران مریوان گفت: به منظور آزمایش میزان آمادگی رزمی و همچنین افزایش توان بسیجیان این شهرستان رزمایش الی بیت‌المقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در مریوان برگزار می‌شود

حبیب عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار داشت: در راستای آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان این شهرستان امروز و فردا رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

عیسی‌زاده افزود: این رزمایش به مدت دو روز و در راستای سازماندهی، آموزش و تکمیل و توسعه یک به سه در زمان رزم و همچنین مردمی نمودن دفاع و با شرکت گردان های عاشورا برگزار می‌شود.

وی بکارگیری ظرفیت‌های ملی و محلی را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و اظهار داشت: پایان ناپذیری بنیه بسیج، سازماندهی و تکمیل توسعه رزم و خدمات رزم از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه پاسداران مریوان تصریح کرد: در این رزمایش، گردان‌های بیت‌المقدس، دفاع از کوی و برزن، عملیات پاکسازی و مأموریت پدافند غیرعامل و امداد و نجات را تمرین می کنند.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: فراخوان و آموزش گردان‌های بیت المقدس همراه با راهپیمایی، فراخوانی، آموزش و تست آمادگی جسمانی گروهانی گردان‌های بیت‌المقدس از جمله اقدامات قبل از رزمایش بوده است.

وی بیان کرد: اجرای آمادگی عرضی ارگان گردان‌های بیت‌المقدس، اجرای میدان تیر گردان‌های بیت‌المقدس و همچنین اجرای آموزش رفع کمبود گردان‌های بیت‌المقدس از دیگر اقداماتی است که قبل از رزمایش توسط گردان‌های حاضر اجرا شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت و ارتقای توان نیروهای بسیج سپاه پاسداران مریوان عنوان کرد: بسیجیان با خودسازی و انجام تمرینات تاکتیکی و رزمی می‌توانند گامی چشمگیر در راستای عمق بخشی به فاز داخلی سپاه بردارند.

وی در پایان میزان آمادگی نیروهای بسیجی شهرستان را قابل قبول توصیف نموده و اظهار داشت: در این چنین رزمایش‌هایی علاوه بر افزایش میزان توانمندی‌های نیروهای بسیج می‌توان میزان امادگی این نیروها را بهتر و بیشتر از گذشته نمود.

انتهای پیام/79022/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول