اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی کرمانشاه:

بیمارستان 750 تختخوابی در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه با افزایش 210 تخت به‌زودی در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود.

بیمارستان 750 تختخوابی در کرمانشاه احداث می‌شود

واحد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در رابطه با تاخیر در کلنگ‌زنی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه، اظهار کرد: دلیل اصلی به تاخیر افتادن عملیات کلنگ‌زنی این بیمارستان، افزایش تخت‌ها است.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بر اساس تخمین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد تخت‌های بیمارستان با توجه به ظرفیت استان باید به 750 تخت افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پیش از این زمین بیمارستان فارابی برای احداث بیمارستان در نظر گرفته شده بود، افزود: مساحت این زمین برای یک بیمارستان با ظرفیت 750 تختخواب مناسب نیست و بیمارستان 750 تختخوابی کرمانشاه در محل دیگری احداث خواهد شد.

به گفته امیری، جابه‌جایی محل احداث بیمارستان و ضرورت ایجاد تناسب با موقعیت مکانی، طراحی بیمارستان را تغییر داده و نقشه‌های آن نیز در دست بررسی است.

گفتنی است، این پروژه نخستین بیمارستان جنرال در غرب کشور است که شامل تمامی بخش‌های تخصصی می‌شود و با احداث آن تا حدود زیادی مشکل کمبود تختخواب در بیمارستان‌های استان برطرف می‌شود.

این پروژه بر اساس وعده‌های مسئولان، قرار بود اول آبان‌ماه سال‌جاری کلنگ‌زنی شود.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول