اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

اجرایی شدن 40 درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون 40 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اجرایی شده است.

اجرایی شدن 40 درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: علاوه‌ بر جلسه اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین یک کارگروه فرعی نیز در کنار آن تشکیل شده تا به موضوعات مرتبط با حوزه تولید به صورت تخصصی‌تر رسیدگی کند.

وی افزود: جلسات کارگروه فرعی به صورت منظم برگزار شده و هر یک از موضوعات مطرح شده در این کارگروه با حضور کارشناسان و متخصصان امر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نتیجه نهایی این بررسی‌ها در کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین مطرح شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: این کارگروه فرعی تاکنون 32 جلسه برای بررسی و رفع مشکلات 94 واحد صنعتی، معدنی و خدماتی برگزار کرده و بنا به دستور استاندار قزوین بخش کشاورزی نیز به این واحدها اضافه شده است.

پرزحمت با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین تاکنون 195 مصوبه داشته است، عنوان کرد: 60 درصد مصوبات این کارگروه مربوط به سیستم بانکی بوده و پس از آن سایر مصوبات نیز مربوط به امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات‌رسان بوده است.

وی با اشاره به مصوبات اجرایی شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون 40 درصد از مصوبات این کارگروه اجرایی شده و 60 درصد باقی مانده نیز با جدیت در حال پیگیری است تا هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: امیدواریم با استمرار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای توسعه اقتصاد در استان قزوین برداریم.

انتهای پیام/77010/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول