اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال

شهرداری اردبیل به دنبال سومین برد پی در پی در خرم‌آباد

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حالی فردا میهمان خیبر خرم‌آباد است که در هفته چهاردهم تلاش می‌کند سومین برد پی در پی خود را با سرمربی جدیدش جشن بگیرد.

شهرداری اردبیل به دنبال سومین برد پی در پی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این بازی در حالی عصر فردا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود که تیم شهرداری اردبیل با دو برد هفته‌های اخیر خود توانسته روحیه‌ مضاعفی را برای پیروزی مقابل رقبا بعد از عبور از بحران گرفتار شده در آن پیدا کند که قطعاً تیم شهرداری اردبیل در خرم‌آباد به دنبال کسب سومین پیروزی پی در پی خود است.

تیم شهرداری اردبیل که تلاش می‌کند در اوج پیروزی‌های خود خیبر خرم‌آباد را نیز قربانی کند در این شهر به دنبال کسب نتیجه سزاوارانه است تا با کسب حداکثر امتیاز جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آزادگان از رتبه نهم به جایگاه چهارم تا پنجمی افزایش دهد.

تیم شهرداری اردبیل که در دو هفته اخیر توانسته تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و گل‌‌گهر سیرجان را برده و با سرمربی جدید خود محمد احمدزاده در روی ریل کامیابی گام بردارد این هفته نیز در چهاردهمین هفته لیگ آزادگان به دنبال دشت کردن پنجمین برد خود در این فصل است تا با کسب سه امتیاز این بازی تا رده‌های چهارم تا پنجمی بالا بکشد تا از رقبای خود عقب نماند.

تیم شهرداری اردبیل که در یک هفته اخیر تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته، در بازی رو به جلوی فردا تلاش خود را آغاز می‌کند تا زمینه یک برد حیاتی را به دست آورد.

انتهای پیام/62006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول