اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

فتح سوسنگرد روحیه‌بخش برای سایر فتوحات رزمندگان بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: فتح بزرگ سوسنگرد از جمله فتوحاتی بود که زمینه پیروزی رزمندگان اسلام را بر دشمن زبون بیش از هر زمان دیگر فراهم کرد.

فتح سوسنگرد روحیه‌بخش برای سایر فتوحات رزمندگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی واحد عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت فتح سوسنگرد در اردبیل اظهار کرد: ما تصمیم گرفتیم در گرامیداشت این روز 26 آبان ماه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را برگزار کنیم تا زمینه تجلیل و تکریم از این افتخارآفرینان میهن فراهم آید.

وی تصریح کرد: در این مراسم از دو کتاب نویسندگان استان در باب دوران دفاع مقدس که به تازگی نوشته شده‌، رونمایی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: این کتاب‌ها شامل «همه مردان خانواده» به قلم رجبی و در مورد برادران شهید باقرپور و کتاب دوم نیز با عنوان «به وقت خاکریز» به قلم سردار اکبری است که در این ایام رونمایی می‌شود.

واحد افزود: در این مراسم نمایشگاه عکس روزشمار سکوت تا شکست دشمن با حصر و آزادی سوسنگرد برپا شده و آثار به جای مانده شهدای سوسنگرد در معرض دید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبری در خلق حماسه شکست حصر سوسنگرد، این حادثه ماندگار تاریخی را نتیجه وحدت و انسجام بین نیروها دانست و بیان کرد: رزمندگان استان اردبیل نیز در خلق این حماسه نقش داشته‌اند و با تقدیم شش شهید والامقام برگ زرین دیگری را در تاریخ این استان ولایتمدار به ثبت رسانده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از برنامه‌های پیش‌‌بینی شده جهت گرامیداشت این روز سخن گفته و از همایش چند صد نفری پیشکسوتان دفاع مقدس استان در 26 آبان خبر داد.

انتهای پیام/62010/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول