اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در سراسر استان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد

زینب قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و شعار این هفته که بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی است، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در این هفته خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به نامگذاری کتابخانه مرکزی یاسوج به نام آیت‌الله کرامت‌الله ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته کتاب از 20 آبان برنامه‌های فرهنگی متنوعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان در روز چهارشنبه 20 آبان در شهرستان بویراحمد انجام می‌گیرد، اذعان کرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های مدیرکل کتابخانه‌های استان در فریضه نماز جمعه و ارائه گزارش عملکرد در روز جمعه، 22 آبان انجام خواهد شد.

قربانی گفت: نشست خبری مدیرکل با رسانه‌ها و اصحاب جراید، شاداب‌سازی فضای کتابخانه، نصب پوستر بر روی تاکسی‌ها و شعار هفته کتاب بر روی خودروی همکاران از برنامه‌های روز شنبه 23 آبان‌ماه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به غبارروبی گلزار مطهر شهدا و اهدای خون در روز یکشنبه 24 آبان اشاره کرد و گفت: اردوی سفیران کتاب در روستا روز دوشنبه 25 آبان و کتاب، صبح و نشاط، برگزاری زیارت عاشورا، بازدید از مدارس و پنجمین نشست کتابخوان از برنامه‌های سه‌شنبه در 26 آبان در شهرستان بویراحمد خواهد بود.

قربانی به نقد ملی کتاب، دیدار با امام جمعه و افتتاح کتابخانه عمومی باباکلان روز چهارشنبه 27 آبان در گچساران اشاره کرد و گفت: افتتاح کتابخانه نظام مهندسی و کتابخانه بهرام ‌بیگی نیز روز پنج‌شنبه 28 آبان در شهرستان بویراحمد صورت می‌گیرد.

وی برگزاری کارگاه قصه‌گو و دیدار با فرماندار و امام جمعه کهگیلویه را روز شنبه 30 آبان عنوان کرد و یادآور شد: همایش تجلیل از کتابداران، رسانه‌ها، نویسندگان و اهداء‌کنندگان برتر کتاب و برگزاری کلاس آموزشی ایجاد انگیزه و روحیه کار از برنامه‌های روز یک‌شنبه یکم آذرماه است.

قربانی در پایان عنوان کرد: مهمترین برنامه هفته کتاب نامگذاری کتابخانه مرکزی یاسوج به نام مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی است که روز یک‌شنبه یکم آذر‌ماه همزمان با همایش تکریم مقام کتابداران با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول